Hiç cool değilim

Var ya şu burun kıvırıcı tipler. En basiti "Yaa onu mu izliyorsun/dinliyorsun" derler bir film/dizi/müzisyen için. Onlar bana hep cool gelir. Aslında hepimiz biliyoruz ki onlar da eve gittiklerinde Serdar Ortaç dinliyor MSN'de Ne Dinliyorum'u kapatıp ama coollar işte.. Bense hiiiiç cool değilim.

1) Çocuklar Duymasın'ı seviyorum ve izliyorum.
2) Aşk Tesadüfleri Sever/Issız Adam/Babam ve Oğlum gibi popüler kültürün köpeği filmlere bayıldım,çok beğendim.
3) "Banane lan sizden ezikler" diyemiyorum. Blogger'ın İstatistik sayfasını dakika başı kontrol ediyorum,yeniliyorum ve sayı artınca çok seviniyorum.
4) Aynı şey Twitter için de geçerli. RT sayfasına bakıyorum. RT varsa çok seviniyorum. Takipçilerim artınca da seviniyorum.
5) Bana mention yapanlara cevap veriyorum "Sizi takmıyorum piçler" havasına giremiyorum.
6) Bebek'te Nişantaşın'da check-in olamıyorum. Bir tane bile "Bebek'te latte keyfi" tweetim olamadı şimdiye kadar. Genelde Etiler'de check-in oluyorum o da Eşref'in iş yerine gittiğimden gezdiğimden değil.
7) Öyle Eelence'ye,Raina'ya falan gitmiyorum, "Sinerji candır" diyip oturuyorum oturduğum yere.
8) Sıla dinliyorum
9) Soner Sarıkabadayı şarkılarını seviyorum.
10) Mustafa Ceceli'nin şarkılarına bayılıyorum.
11) Ayşe Özyılmazel'i hem dinliyorum hem okuyorum.
12) Ezel izlemiyorum
13) Bir filmin/müzisyenin/kitabın çok popüler olmasıyla ilgilenmiyor, salak gibi gidip onları alıyor,izliyor/okuyor bir de üstüne utanmadan bunları beğeniyorum.
14) Dost meclislerinde, sosyal medyada bunları saklamıyor "Ben sevdim yaa" diyorum.
15) Sevgilimin otoparkda çalışıyor olmasını saklamadığım gibi bir de bunu ulu orta öylece söylüyorum.
16) Özel üniversiteye gidiyor olmanın verdiği o cazibeyi kullanacağıma, okumayan ya da devlet üniversitesinde okuyan insanları ezeceğime gerzeklik yapıp okulu kötülüyorum.
17) Iphone,Ipad gibi teknolojik araçlarım yok.
18) BlackBerry'm yok.
19) Tweet attığımda kabak gibi görünen Snaptu ya da mobile web olmadı text yazısı var.
20) Tanesi 200 TL'lik 45 ayakkabım/gözlüğüm/çantam yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları