Site hakkında bir kaç husus

Site ve kendimle ilgili bir kaç duyurum var efenim. Birincisi sayfanın sol tarafında "Kötü Sözlük Program Kayıtları" metin kutusu var gördüğünüz üzre orada her Cumartesi günü saat 23:00'da Kötü Radyo'da yaptığım yayınların kayıtlarını bulabilirsiniz. Şimdilik bir programın kaydı var bundan sonra her haftanın kayıtlarını orada bulabilirsiniz. Ben canlı dinlemek isterim diyenlerse cumartesi günleri saat 23:00 olduğunda Kötü Radyo adresinden takip edebilir. Yayınlar genelde bir konu teması etrafında dönmekte mesela şu an indirebilinir durumda olan Anti-Ex yayını eski sevgililere çomak sokan bir yayındı bugün yapacağım yayının teması da efkar yani ne kadar slow şarkı varsa çalıcam,ağlatıcam sizi :) Not: Şu an indirilebilinir olan yayın yani Anti-Ex'in anons seslerinde problem var. Benim sesim az geliyor yani mikrofondan kaynaklı bir durum sonraki yayınlarda düzelmesini umuyorum, kusura bakmayınız.

Bir diğer konu ise "Tepkiler" özelliği ile ilgili. Bence bu yazı... şeklinde gördüğünüz seçeneklerden istediğinizi yazıya oturup yorum yazmanıza gerek kalmadan seçip oylayabilirsiniz ancak özellikle "İşe Yarar" seçeneğinin anlaşılmadığını düşünüyorum. O seçeneği yazıda gerçekten işinize yaracayak bir bilgi varsa seçiniz efenim yoksa götüm kalkıyor :) Aklıma başka tepki seçeneği gelmedi sıkıcı,gereksiz,eğlenceli ve işe yarar seçenekleri var olmasını istediğiniz bir tepki varsa yakın ben kıt kafalıyım aklım o kadar çalışıyor benim :)

Sol taraf benim profillere falan ayrılmış durumda sağda ise site içeriği doludur efenim. Kategorileri tanıtayım size;

  • 2'li ilişki: Önceki siteyi takip edenler varsa bilirler bu kategorinin adı S&C idi. Burada böyle aşk, meşk, ilişkiler, karı kız, erkekler, hatunlar falan var. Sex and the City hesabı :) Eğlenceli olduğu kadar feminist yazılar da barındırır.
  • Kıvıl İnsanı: Herhangi bir tespit, düşünce, felsefe falan barındırmayan ; tamamen kişisel olan, günlük hayatta başıma gelen olaylar ya da kendi hayatımla ilgili cart curtlar yer alır burada.
  • Klavyeli ve Tehlikeli: Kaçak'ın "Silahlı ve Tehlikeli" şarkısından araklamadır ismi. Burada böyle çook kızdığım, sinir olduğum güncel olayları ya da genel hali tavrı yazarım. Siyaset, çevre cart curt konuları vardır burada. Sitenin en "köşe yazısı" formatı da bu kategorideki yazılardır.
  • Müzik: Bu bölümde müzik haberleri, değerlendirmeler, eleştiriler falan olur.
  • Sinema: İzlediğim filmlerin kritiğini yaparım burada da.
  • Albüm Kritik: Aslında "müzik" kategorisinin altındaydı bu da bloggerda kategori olmadığında etiketleri kategori olarak kullanıyorum. Burada yeni çıkan ya da beğendiğim albümlerin şarkı şarkı kritikleri olur.
  • Yüksek Promil: Kafam güzelken yazdığım yazılardır.
  • Mesaj Kaygısı: Birine ithaf yazılardır, gittiği adresi vardır.
  • İnternet: İnternet siteleri, yasakları vesaire burada olur. Güzel siteler keşfedebilirsiniz belki :)
  • Gereksiz Şeyler: Yazmasaydım çatlardım dediğim ama hakkatten çok gereksiz konular içeren yazılardır :)
  • Konser: Gittiğim konserleri, festivalleri burada anlatırım bu da "Müzik" bölümünün alt kategorisi.
  • Kişisel Bir İntihar: Bloğun da adı, Kreş'in aynı adlı şarkısından gelmekte. Yazması tehlikeli kişisel konuları yazarım genelde tek kategori olmaz birinin yan kategorisi olur yazıda.
  • Televizyon: Diziler, programlar falan öyle kriter yaparım ya da karşılaştırma yaparım, dizi karekterlerinden listeler yaparım falan.
  • Kitap: Okuduğum kitapları yazarım, beğendiğim yönlerini ya da anlatım dilini eleştiririm.
  • Günlük: Kıvıl İnsanı'nda yer alanın daha anlık olanıdır bu. O an geçen yazılır burada. O an bilgisayar başında oturup derleşirsem falan genelde burada olur.
  • Gezme-Görme: Kafeler, şehirler, mekanlar falan burada olur. Beğendiğim yerleri anlatırım.
  • Mağazalar: Alışveriş sayfası gibi düşünebilirsiniz burayı.
  • Röportaj: Şimdilik bir yazı olsa da yakında üstüne düşüp siteyi röportajlarla doldurmayı düşünüyorum. Takipte kalın :)
  • Teknoloji: Yenilikleri bir teknoloji özürlünün ağzından dinlemek ne kadar eğlenceliyse buradaki yazıları okumak da o kadar eğlenceli :)
  • Tiyatro: Gittiğim oyunları yazıyorum ama şimdilik bir tane var diğerlerini niye yazmamışım ki ben?
  • Yeme-İçme: Lokantaları falan yazacaktım burada güzel yemek önerileri verecektim, tarif bile yazacaktım savsaklamışım :) Yazarım yakında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları