Öyle bir şey ki içimde tutamıyorum

4x4'ün müthiş Arada Bir şarkısı eşliğinde ve kafam gayet güzelken yazıyorum bu yazıyı saat 05:34 ve klavyenin yerini bulabildiğim için şanslı sayıyorum kendimi.

Hiç en yakın arkadaşınıza bile söyleyemeyeceğiniz bir şeyiniz oldu mu? En yakınınızın bile bilmesinden tırstığınız bir his ama aynı zamanda da çığlık çığlığa bağırma isteği... sanki içinizde kalırsa sizi öldürecekmiş gibi bir duygu...
Nedense hep içtiğimde geliyor bu his yalan söylemek olmaz blogda hep içimde olan bir his ama kafam güzelken baş edemiyorum onunla... Normalde geçiştirebiliyor bir nevi "Sonra hatırlat" tuşuna basabiliyorum ama o sonra hatırlatmalara sarhoşken/kafam güzelken tıklayamıyorum... Belli ki içime dert olmuş, içimde kalmış.. Savaşmak için en riskli adımı attım bu gün.. Bu duygunun ebesini sikmeliyim içimde ona yer bırakmamalıyım ama olmuyor.. Bu hisse içimde yer bırakmamalıyım,öldürmeliyim gerekirse süreli "Sonra hatırlat" demeliyim... Arada bir aklıma sen gelince yine yazıyorum böyle yazılar... Arada bir buluşalım biz.. Arada bir..

Bir 4x4 konserinin ardından bitti herşey ondan iki gün sonra da başladı herşey ne yaman çelişki... Bir yandan geleceğe kucak açma isteği bir yandan geçmişle yüzleşme arzusu tam ortasında kalmış gereksiz bir ruh.. yazsam şiir olurdu!

Arada Bir
Arada bir aklıma sen gelince yine
Arada bir gördükçe rüyamda ben seni
Arada bir eskimiz gelince aklına
Arada bir gözlerim dolup dolup taşınca

Arada bir buluşalım seninle biz yine
Arada bir görüşelim seninle biz yine
Arada bir sevişelim
Arada bir buluşalım seninle biz yine

Sokaklarda el ele dolaşalım gizlice
Sinemalarda sarılalım birbirimize
Kimseler görmesin senle beni birlikte
Kimseler duymasın etrafta bizleri

Arada bir buluşalım seninle biz yine
Arada bir görüşelim seninle biz yine
Arada bir sevişelim
Arada bir buluşalım seninle biz yine

Arada bir.. Son defa
Arada bir.. Son defa

(Copy Paste değil alın teri)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları