Çok temiz sıfır gibi hayaller bakmadan geçme (sahibinden.com )

Bugün telefon sesiyle uyandım telefonun diğer ucunda bir haftadır haber beklediğim işten haber geldi sonuç olarak işe kabul edildim, pazartesi başlıyorum falan. Olay bu değil ama bakın esas olay ne :)



Şimdi ben işsizlikten geberirken Miraç bana bir site önerdi; kariyer.net öyle evde sıkıntıdan patlarken bu konuşma aklıma geldi de üye oldum, cv doldurdum, ona buna başvurdum. Bu kabul edildiğim işi de o siteden buldum zaten. Bu iş dışında 5-6 yere daha başvurmuştum ama en çok istediğim yer burasıydı, niye bilmem. Sonra aradılar görüşmeye gittim işte 750 TL maaş, yemekhane, mola süreleri, servis vs herşey net. Yer de bildiğin minimanize gökdelen şifrelerle falan geçiyorlar kapıdan kendimi ajanlık sınavına giriyormuş gibi hissettim o derece. Görüşme de şahane geçince ben içimden 'Alınıcam galiba ya' dedim zira bundan önceki bir iş görüşmem fazlaca olaylı geçmiş, kendimi oradan nasıl kurtaracağımı bilememiştim (Hakkatten ben neden yazmıyorum onu, yazayım bir ara) İşin özü hem başvuru sırasında hem de görüşmeden sonra işi deli gibi istedim sonuçta da çağırıldım, pazartesi başlıyorum falan. Şimdi tabi telefon gelip "Uygun görüldünüz, pazartesi bekliyoruz" diyince ben direk ev bakmaya başladım, eve giren toplam paranın kaçı kiraya gider, kaçı faturalara gider onları düşünüyorum yani yekten içimde yuva yapan diş kuş canlandı. Önce evlere baktım, ordan yatak odası takımlarına baktım hatta beğendiğim evlerde beğendiğim yatak odası takımları nasıl durur ona bile baktım. evi, yatak odası takımını, yemek odası takımını hatta Erdi'nin odası ayrı olacağı için ona tek kişilik bazayı falan hepsini seçip favorilerime ekledim sonra geçtim içeri kaynanacığımla plan falan yaptım. "Ranzanın üstündeki yatak sağlam Erdi'ye baza alıp onu oraya alırız","Şu baktığım ev güzeldi salona şunu alırız" falan. Ya ben çok seviyorum böyle şeyler konuşmayı valla bak içime yuva yapan dişi kuş kaçtı aga yok böyle bir şey. Bilsem sahibinden.com'dan baktığım televizyonun üstüne yakışan dantel örtüler falan örücem ya o kadar uçtum.

Tabi insan bir yerden sonra kendisine geliyor "Napıyorum lan ben?" diyor. Bir kere daha verilmemiş maaşı nasıl harcıyacağımı düşünüyorum. İkincisi hadi ev lazım, eve çıkıcaz tamam da yemek odası takımına kadar gittim. Üçüncüsü kendimi bankaların kredi kartı bölümünü tıklamak üzereyken durdurdum. Ben kredi kartı alsam var ya öyle bir borç yaparım ki Eşref "çocuuuumu keserim" diye bağırmak için çocuk yapar benden o derece yani. Daha gelmemiş maaşı kafamda harcayıp bitirdim (aa bak bir de kendime telefon baktım onu söylemeyi unuttum) kredi kartım da olsa beni kimse tutamaz.

Neyse gene konuyu dağıttım ya. Konu aslında şu; her şeye internetten bakabiliyor, istediğimiz her şeyi internetten bulabiliyor olmamız.

İnternete girip iş bulabiliyor, ev bulabiliyor, evi bir güzel döşeyebiliyor; kendinize elbise, cep telefonu, laptop vs her şeyi alabiliyorsunuz. Ben alışverişten nefret ederim hele ki kıyafet alacaksam. Şu mağza mağza dolaşma işi hiç bir zaman bana göre olmadı, sevmem. Ama mesela elektronik eşya mağazaları ya da müzik marketlerden çıkmam, severim oraları. Bu internetten alışveriş o yüzden başlarsam duramayacağım bir hadise. Kredi kartı almama sebebim de bu ama kapıda ödeme falan demiyorlar mı direk dalıyorum hayallere; yeni evimizde yeni oturma odamız gelmiş ben de parasını ödüyorum kapıda falan. Kafa direk oralara gidiyor yahu evi bulayım panjurları direk pembeye boyıycam içinde Hülya Koçyiğit gibi oturucam mutlu mesut ama mesela şunu anlamıyorum arkadaş; gidip mağazada seçtiğimiz ürünü bile kırk kere mıncırırız; otururuz, kalkarız, bakarız, siparişi veririz ama gelen kesinlikle bizim seçtiğimiz olmaz ya rengi değişiktir ya modelinde bir şey vardır falan. Gidip aldığımız ürün böyleyken elin sitesinden seçtiğimiz ürün nasıl ola ki? Bir de nasıl ucuz nasıl ucuz anlatamam ya insan bir bokluk var mı acaba diye şüpheleniyor. Yatak odası takımı 650 falandı mesela normal fiyatı böyle de bu mağazalar mı kazıklıyor bizi acaba? Piçler.

Her neyse işi internetten buldum evi bulduğumda da içini internetten döşerim valla :) Hatta çok ciddiyim çocuk yapmakla falan da uğraşamam raphid'den indiricem çocuğumu da.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları