İş aramıyı iş edindim maaş verin!

Şu an işte gebermişçesine yorgunum. Bugün üç iş görüşmem vardı yarın da iki tane var görünen o ki bu böyl gidecek.. Telefon susmuyor anacım ne zaman baksam cevapsız arama sürekli bir yerlerden telefonlar falan resmen iş aramayı iş edindim bir maaş verenim yok. Ancak çok sinir olduğum durumlar var biliyonuz mu? Mesela....

İş verenlerin götü feci kalkık iki laflarından biri "Diğer adaylara da bakıcaz." bu çok normal ama onlar istiyorlar ki siz oturup onların aramasını bekleyin ben de diyemiyorum ki "Ben de diğer yerlere bakıcam." diye... Desem orası direk iptal çünkü. Bir de merak ediyorum acaba anlattıklarını kendileri duyuyorlar mı? Çünkü duyuyorlarsa maaş kısmında bu kadar sağır olmamaları lazım. İşi anlatmaya başlıyorlar 10 saat ayaktasın, müşteriyle ilgileneceksin, standların ürünlerin temizlik ve depo taşıması var, lavabo temizliği var vs vs vs saydırıyorlar sonra bir de üstüne süper bir itiraf yapıp çok zor iş zorlayacak iş diyorlar konu maaşa gelince sanırsınız size nefes aldığınız için para ödeyecekler 580 TL! "Seni insan üstü arzuyla sikerim yavşak!" bakışı atıyorum direk... Ulan hani çok zor işti sürekli ayaktaydık bilmem ne karşılığı bu mu lan? Bir de maaşı süslemeleri var ona hastayım 580 TL+prim+yol+yemek böyle söylenince sanırsın 1000 TL oluyor prim dediği 50 TL bir şey o da mağazanın ortalama satış limiti artarsa.... Yemek 100 TL sodek midir ne boktur o kredi kartı görünümlü piç karttan... Ulan ne güzel hayallerim vardı evi taşıyacaktık falan filan tırt bu parayla ben aç kalırım kimseye de bir faydam dokunmaz... SSK var bi de bak en sevdiğim süsleme "75 yaşında 500 TL maaş alabilcen hee biz bunu ödeyince" mesajı... Ulan ben hastahaneye gitmem bişey yapmam yapıyor olsam bile çok şükür yarebbim babamınkinden anamınkinden geçirebiliyorum devlete. Bir de haftanın bir günü izin varmış İsa sizi kutsasın yavşaklar. Yok bir de bütün hafta aralıksız çalışayım amcık lütfeder gibi "Bir de bir gün izin" diyorlar...

Bir de aq nasıl gaza gelip başvurmuşsam 60 ilana girmişim yetişemiyorum hepsi de şimdi aramıyor ki bir haftada halledip siktir olup gireyim bir yere. Şimdi ben girerim bu süslemeli maaşlı yerlerden birine göt gibi ayakta kalırım 10 saat aklım hala gidemediğim o işte kalır kendimi biliyorum.

Sonuç olarak bugün başlayan bu iş görüşmeleri benim sinirimi tavan yapmaya devam edecek gibi allaaaahııım bana güzel maaşlı güzel yerli yapabilceem bir iş ver nooooooooolur... Amin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları