Who Knew? [until we meet again]

Yekten şu linki bi vereyim şarkıyı açın öyle okuyun :) Şarkıdan etkilenerek yazmayı planladım çünkü bu yazıyı :)

Pink aşkım malumunuzdur herhalde… Bu aralar bir şarkısına ayrıca taktım o da WHO KNOW?Aslında şarkının hikayesi ve Pink’in şahaneliğiyle birlikte ilginç düşüncelere kapılıyorsunuz ister istemez.

Önce şarkının çevirisi:

Elimi tuttun ve bana nasıl olduğunu gösterdin,hep burda olacağına dair bana söz verdin hıı hıı bu doğru. Her sözünü dinledim ve inandım evet bu doğru…
Eğer biri bundan 3 yıl sonra bugün senin uzakta olacağını söyleseydi karşısına dikilip yumruk atardım
Çünkü yanılıyorlardı,ben daha iyi bilirdim çünkü sen “Sonsuza dek ve asla” demiştin… Kim bilebilirdi ki

Aptal olduğumuz günleri hatırlıyorum,çok inanmış ve cool göründüğümüz zamanları.. off hayır!
Keşke sana yeniden dokunabilsem,keşke sana yeniden “arkadaşım” diyebilsem… herşeyimi verirdim
Biri “Uzakta olanlar için şükret” dediğinde nasıl yapacağımı bilemezdim.
Yanılşmıştım… Onlar daha iyi bilirdi… ama yine de sen “Sonsuza dek ve asla” demiştin… Kim bilebilirdi ki?

Seni kafamda kilitli tutacağım… Yeniden buluşana dek!
Seni unutmayacağım dostum,ne olduğunu…

Eğer biri bundan 3 yıl sonra bugün senin uzakta olacağını söyleseydi karşısına dikilip yumruk atardım
Çünkü yanılıyorlardı,ben daha iyi bilirdim çünkü sen “Sonsuza dek ve asla” demiştin… Kim bilebilirdi ki
Son öpücüğü bağrıma basacağım… Yeniden buluşana dek
Ama zaman bunu zorlaştırıyor,keşke hatırlayabilsem
Ama anını saklıyorum,uykumda beni ziyaret ediyorsun
Sevgilim,kim bilebilirdi ki?
Sevgilim,seni özledim
Sevgilim,kim bilebilirdi ki?
Kim bilebilirdi ki?

Klasik bir hayat hikayesi... Hikaye bile değil hayatın içinde kaçırdığımız ufacık bir ayrıntı kırıntısının hikayesi aslında... Bugün geçmişinize dönüp baktığınızda yol ayrımına girdiğinizi bile farketmediğiniz eski yol arkadaşlarınız olduğunu farkedersiniz kesin. Pink'in burda anlattığı belki ufak bir hafıza zorlamasıyla hatırladığımız ama bir zamanlar bizim için çok değerli olan,asla ayrılmayız,sonsuza dek beraberiz dediğimiz kişiler için yazılmış bence. Sadece eski sevgililer ya da çocukluk arkadaşları ile de sınırlı değil şarkının daldırdığı düşünceler

Aslında bendeki esas etkisi bu şarkı bundan 3-4 yıl sonra kimin için söylenecek sorusu. Üşengeç birine göre fazla aceleci biriyimdir ben :) Ev işlerini falan hep ertelerim ama işin içine yaşamak girince milisaniyeyi bile atlamam. İçinden geleni içinden geldiği anda yap gibi bi hayat felsefem var çünkü ertelemelerin zaman kaybından başka hiçbir işe yaramadığı inancındayım.

Kafanta tartıp,ordan alıp oraya koymanın,kafa patlatmanın manası yok bence,zaman akmakta,yaş ilerlemekte,dünya dönmekte,günler geçmekte...

1 dakika öncesine bile dönemediğimiz şu hayatta dönüp "Zamanında şöyle bi hayalim vardı,yapamadım hep içimde kaldı" demek çok çok mantıklı bir hareket olmasa gerek.

Tamam çoğu şeyi bi anlık hevesle,istekle yapmış olacaksın ama aksinde elinde kalacak olan hayal kırıklıkları,içinde kalanlarla dolu bir hayatken bu şekilde elinde istediğini yapabilmiş olmanın özgüveni,gerekli gereksiz pek çok tecrübe ve en azından denedim diyebilmenin verdiği gönül rahatlığı olacak bilemem tercih meselesi.

Bu konuya nasıl getirdi beni Pink hanım? Şöyle ki: "Eğer biri bundan 3 yıl önce senin bugün çok uzakta olacağını söyleseydi karşısına dikilip yumruk atardım çünkü ben daha iyi bilirdim" Bunun bundan 3 yıl sonra olmayacağının garantisini kimse veremez. Şu an hayatınızdaki en değerli kişi yarın arkasını dönüp gidebilir ya da sizi bu dünyada yalnız bırakıp göçebilir. İçinizde taşıdığınız ve telafisi olmayan keşkelerinizle kaldığınız zaman bu güne dönmenin yollarını arayacaksınız içinizden, geçmişe açılan kapıları bulmaya çalışacaksınız ama üzgünüm bulamayacaksınız. Adı üstünde telafisi olmayan keşke... Oysa şu anki keşkeleriniz bile içinizi kemiriyor olabilir,hala telafisi olmayan statüsüne geçmediyse bi el atın :) Bir geçerse farkına bile varamazsınız :)

Niye hep kişi üstünden konuşuyorum onu da çözemedim belki de bir yere gitmek,bir şeyler yapmak daha sonra yapılabilinir şeyler olduğundandır ama giden birini döndürmek 600 metre yüksekten atlamaktan daha zordur her zaman(ama atlamak lazım yav güzelmiş bu :) )

Şimdi başlıkla uyum yakalayalım (Yazıya uygun başlık bul o zaman salak Kıvıl önce başlık bulup onun üstüne yazı yazılır mı :P ) Until we meet again(Tekrar buluşana kadar) şarkıda geçen bir söz olmakta...

Bazen bazı kişiler için hiçbir zaman geç olmaz mesela. Geçen 15 tatilde orta okul arkadaşımla buluşmuştum mesela Esra. 4 yılımız dip dibe şahane bir şekilde geçmişti ama liseye geçince eskisi kadar görüşemez olmuştuk haliyle. Ben gittim geldim falan derken iyice koptuğumuzu düşünmüştük ki sonra farkettik biz kopamıyoruz. 2 yıl içinde hiç görüşmediğimiz halde görüştüğümüz anda sanki dün okulda berabermişiz de hafta sonu gelmiş buluşmuşuz gibi devam ettik kaldığımız yerden :) Tekrar buluşana kadar.... Tabi bu işte hiç bir keşkemizin olmaması da yatmakta ;)

Aynı şekilde Günseli'm FeliSs'im bebeğimle de öyledir. Kendisi Sivas'ta yaşamakta malesef 3 yıldır tanışıyoruz 3 kere görüştük :) Haliyle şarkımız da Senede bir gün olmakta :) Ama ne zaman gelse direk arar aşkııım geldim der sonra ben gider bunu mıncırırım, içiririm, sevişirim, geri yollarım :) Dünya tatlısıdır benim gözümde,pamuk şekerimdir. Yılda 1-2 gün birlikteyiz belki ama o 1-2 günü pek çok kişiyle geçirdiği 4-5 aya değişmem :)

Ben bu yazıyı bağlayamıyorum boş boş konuşuyorum sürekli :) Bi de üstüne aynı şeyleri söylüyorum olmadı bu yazı :) :) Amaan olsa da oldu olmasa da...

İşte diyeceğim şudur ki; içinizden geldiği gibi yaşayın,ertelemeyin,elalem ne derse desin hadi hadi hadiii :)

Yazı ile alakalı filmler:
1)Kelebek Etkisi(Zamanın geri dönmeyeceğini anlamanız için)
2)Şimdi ya da Asla (Ölüme yaklaşırken aklınız başına gelmesin diye)
3)Testere serisi (Yaşamak için neler yapabileceğinizi görün,ölümün çok da uzak olmadığını anlayın diye)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları