Kıvıl vs Garfield

İnsan kendini gider bir romantik komedi karakteriyle,bir tarihi karakterle eşleştirir di mi? Ama bu Garfield aynı ben :) :)

1) Oburluk
O lazanyaya hasta ben makarnaya. Lazanya dediğin de bir makarna türü zaten :) Konu yemek olunca herşey durur,makarna konuşur!

2)Üşeniyorum öyleyse yarın
İkimiz de had safhada tembel ve uyku manyağıyız :) Bıraksalar bütün gün miskinlik yapar,gıkımızı çıkartmayız :)

3)Sokağımdan çıkmam abi!
İlk filmi hatırlayacaksınız; Garfield asla sokağından çıkmaz, sokağının sınırları içinde krallığını ilan etmiştir. Benim sokağım da Taksim ve zorunlu olmadıkça çıkmam,gitmem,gezmem,adım atmam :) Evim burda, barlarım burda, yemeğin her türlüsü ve en güzeli burda, arkadaşlar da buralarda ee ne çıkıcam banane banane banane hıh :)

4)Pazartesi sendromu
Garfield’ın en bilinen özelliklerinden biri de Pazartesi’ye olan kıllığıdır. Aynen kardeşim katılıyorum sana! Her günüm dolu olsa da,zaten hali hazırda bir tatil günüm olmasa da yani mantıken aslında Pazartesi’nin yeni hafta başlangıcı olması dışında bir anlamı olmasa da SEV-Mİ-YO-RUM!!!

5)Hem sevimliyiz hem sadist (:
Garfield’ın Odie’ye yaptıkları ‘sevimli şiddet‘ izlerken hoşumuza gitmekte. O da seviyor Odie’yi tabii ki ama içinde var ne yapsın :) Bilen bilir benim de ısırmalarım,cimciklemelerim falan meşhurdur. Özellikle ısırma had safhada (:

6)Yaramazık (=
Ortalığı batırır elimizi bile sürmeyiz! Her yeri dağıtır kılımızı kıpırdatmayız!

7)Telaşa mahal yok
Yine ilk filmdeki şu repliği hatırlamanızı isterim; “Yeterince beklersen herşey ayağına gelir” Biz rahatız, umursamayız!

8 ) Kıskanırım seni ben…
Garfield John’u herşeyden kıskanır. Odie’den, sevgilisinden ya da ilgilendiği herhangibirşeyden! Ben de kıskanırım Burcu’yu, Burak’ı…

9) İlgi manyakıyız (=
Sev beni, besle beni, asla terketme beni

10)Anti-Rejim
15 gündür rejimdeyim tek kaybettiğim şey; iki hafta” aynen bebeğim neymiş öyle rejim mejim… Hazır vakit varken yaşasın yemek yemek!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları