And I swear you’re just like a pill instead of makin’ me better, you keep makin’ me ill

Şarkı burda ve kesinlikle bu yazı sitemi kullanarak yaptığım en keskin serseniş.Kime olduğunu söylemiycem, okuduğunda kendisi de bilecektir kesinlikle artık bu yazı da anlayamadığı onca laf arasına girerse ona edecek daha fazla lafım yok demektir zaten.

Zamanımıza giren onca insan içinde çok azı benim soktuğum kişilerken hala benim seni aldattığımı mı söylüyorsun? 7 yıldır hayatına kimseyi sokamamanın sebebi de mi benim? Ben daha düzgün biri olsaydım sence beni daha çok yaralaman dışında sana ne sağlayabilecektim?

Sence açtığın yaraları çabuk sardığım için özür mü dilemeliyim senden? Hayata daha çabuk tutunup yaşamaya devam ettiğim için mi özür dilemeliyim yoksa? Belki de bana seninle ilgili edilen hiçbir lafı sana yansıtıp tadını kaçırmamak için uğraştığımdan dolayı özür dilemeliyimdir senden. Yoksa hayatın boyunca sana atılan kazıkların hepsini bana çektirmeye çalıştığın ve bunu kaldıramadığım için gittiğimden özür dilemeliyim. Tabi dünyada acı çeken topu topu üç beş kişisiniz birini bulmuşum bunu bana püskürtmesine izin vermeliydim değil mi.Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki herkes mutlu acı çeken birini bulmuşken bırakmamak lazım.

Belki de benden beklediğin özür herkesin yanında ya da her durumda kendim olabildiğim içindir. Rol yapabileceğim tek yeri sahne ya da benzer bir yer görmemdendir. Hayatın akışında,Tanrı’nın yazdığı senaryoda kendimden başka oynamak istediğim bir rol yok. Beni başka birine çevirme çabaların da bu yüzden boşa.Tamam şimdi buldum senin kadar iyi bir oyuncu olmadığım için özür dilemeliyim senden değil mi? Peki sen gerçekten iyi misin bu işte? Kendinden başka herkesi hatta bir robotu oynarken kendini mekanik bir robottan çok daha fazlası olarak görebiliyor musun gerçekten? Kendini oynayabileceğin bir sahne bulabilir misin benim yanım dışında,başka bir yerde?

Gerçekten soruyorum bunu sadece cevabını bilmek için: En sevdiği oyun seni inciltmek olan kadına cevap ver; Acıları hala hissedebilecek bir kalbi taşıyor musun? Taşlaşmak ve hissettirmemeye programladığın şey kan pompalamaktan başka bir işe yarıyor mu vücudunda? Doğru yere pompaladığından emin misin?

Hala bir robot olmak için çabalarken “En duygusal” olman rolünü iyi oynamandan olabilir mi?

Belki de sana dileyebileceğim tek özür sana hala atan bir kalbin olduğunu göstermeye çalışmamdır,evet bunun için özür dilerim. Korkma ben bile hala tekrar çarpmasını sağlayamadım,hala hiçbirşey hissetmiyorsun. Korkma,sevmezsin,sevemezsin hiçkimseyi benden sonrada (da ayrı) seni nasıl bulduysam öyle bırakıyorum,en doğru tabiriyle “vazgeçiyorum” çünkü her lithium bağımlısı bir gün onun kendini uyuşturan şey olduğunu anlar. Hayatta kalmak için ona ihtiyacı olduğunu düşünür ama sonunda onun basit bir uyuşturucu olduğunu fark eder.

Klişelere göre nasıldır bilmem ama ben 1 yılda fark ettim bunu,bana uzun geldi bu süre sence yeteri kadar mı? Bana verebileceğin daha fazla acı yoksa ben artık bırakıyorum bu oyunu çünkü sadece yanındayken mutlu olmak,sonrasında baş ağrısı yapacak kadar yoğun düşünceleri kaldıracak kadar güçlü değilim gördüğüm ve yaşadığım pek çok şeye rağmen.

En korktuğum şey senin Deniz‘in olmaktı. “Bana Deniz bakışı atma” demiştim hatırlıyor musun? Eminim açıp dinlememişsindir bile. Lithium‘un sözlerine bile bakmamışsındır. Benim için ne ifade ettiğini hiç merak etmedin zaten. Neden edesin ki? Yanında olayım yeter değil mi? Aman yalnız kalmayasın,birilerini aramakla uğraşmayasın. Ama artık korkmuyorum Deniz‘in olmaktan,olamam çünkü. “Hayatımı armağan eden kadınsın” diyemezsin bana,ben sadece hayatından geçen bir kadınım yaptığım şeylere rağmen.

Sen şimdiye kadar bana en ağır gelen hapissin,bulutları bile göremeyeceğim kadar karanlıksın ki yıldızlarının da çok azını görüp kendime oyunlar yaratabiliyorum. Senin hücrende Kuzey yıldızı hiç görünmüyor biliyor musun? Doğru yolu sadece deneye yanıla bulabiliyorsun. Bulabildiğim söylenemez sadece S.O.S verdim ve kurtarma ekibi geldi. Umarım o beni doğru yola götürüyordur. Götürmese de farketmez,senden daha yanlış bir yola sapıyor olamam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları