I can cut you into pieces when my heart is broken

I don’t know if I can yell any louder
Bilmiyorum daha yüksek sesli haykırabilir miyim
How many times have I kicked you outta here?
Kaç kez seni buradan kovaladım?
Or said something insulting?
Yada hakaret edici bir şey söyledim?

I can be so mean when I wanna be
Olmak istediğimde çok kaba olabilirim
I am capable of really anything
Gerçekten pek çok şeye kabiliyetim var
I can cut you into pieces
Seni parçalara kesebilirim

When my heart is
Broken

Kalbim kırıldığı zaman

Please don’t leave me
Lütfen beni terk etme
Please don’t leave me
Lütfen beni terk etme
I always say how I don’t need you
Hep sana nasıl da ihtiyacım olmadığını söylerim
But it’s always gonna come right back to this
Fakat mesele hep doğru buna geri dönecek
Please, don’t leave me
Lütfen, beni terk etme

How did I become so obnoxious?
Nasıl böyle iğrenç oldum?
What is it with you that makes me act like this?
Benim böyle davranmama sebep olan ne var sende?
I’ve never been this nasty
Hiç böyle edepsiz olmamıştım

Can’t you tell that this is all just a contest?
Bunun tümünün yalnızca bir yarışma olduğunu söyleyemez misin?
The one that wins will be the one that hits the hardest
Kazanan kişi en sert vuran kişi olacak
But baby I don’t mean it
Ama bebeğim bunu kast etmedim
I mean it, I promise
Kast ettim, söz veriyorum

I forgot to say out loud
Yüksek sesle söylemeyi unuttum
How beautiful you really are to me
Benim gözümde gerçekten ne kadar güzel olduğunu
I can’t be without
Sensiz olamam
You’re my perfect little punching bag
Sen benim mükemmel küçük yumruk torbamsın
And I need you
Ve sana ihtiyacım var
I’m sorry
Üzgünüm

Bence dünyadaki en tehlikeli canlı ne aslan ne kaplan; terkedilmiş/aldatılmış kadındır. Şimdi nerden çıktı bu? Pink’in Please Don’t Leave Me klibini izlemişsinizdir, izlemeyenlere kıyak geçelim.

Gördüğünüz gibi o duygusal, şefkat dolu, sevecen, savunmasız varlıkların içindeki şeytanı çıkartmaya gelmez kesinlikle, ne yapacağı belli olmaz. Pink’in canlandırdığı gibi fiziksel bir şiddetin olma ihtimali çok düşük, sağlam bir odunluk,öküzlük yapmanız lazım (ya da hatunun benim gibi şiddete meilli olması lazım :) ) kadının şiddeti genelde bu yönde olmaz zaten çünkü her ülkede, her yaşta kadın zaten bu tür bir şiddetle karşılaşıyor ve bunun verdiği acıyı artık hissetmiyor. Öyle ki dünya starı, Amerikalı pop yıldızı Christina Aguilera bile yıllar sonra çocukken gördüğü şiddeti itiraf etmiş, herneyse konumuz bu değil. Fiziksel şiddet kadın için yeterli bir ceza değildir. Kadınlar için kafa bulandırmak kafa kırmaktan daha tatmin edici bir yol.

En bilinen intikam eğer durum buna müsaitse kendinden mahrum bırakmaktır. Erkek bir odunluk yaptı da pişmansa, dönmeye can atıyorsa, kendini affettirmeye çalışıyorsa bu yol kullanılır yoksa zaten siktirip gidenin neyinden mahrum ediyorsun ki kendini. Buna en büyük kanıt da salonda yatırma hadisesidir. Kavgadan sonra yastık,yorgan koymak salonda yatacaksın demektir,peki salonda yatırmanın mantığı aslında ne? Tamamen kendinden mahrum etmek.

Gidenin umrunda değilse hayatı zindan etmek… Bu aşamada kendimden bir örnek vereyim çünkü her koşulda en sevdiğim yöntem hayatı zindan etmek :) Ben vakti zamanında beni ziyadesiyle uyuz eden eski sevgilinin numarasını Mynet Chat’in en ateşli cinsellik sayfasına,en ateşli nickle üye olup dağıtmıştım. O günden sonra o telefon susmuş mudur,ne olmuştur,arayanlarla nasıl başetmiştir hiç öğrenemedim ama eminim öğrenseydim çok eğlenecektim,öğrenmeden de eğlendim :)

Sinsi kadınların vazgeçemediği yöntem; umursamamak. Herif bir yerden sonra öyle bir moda giriyor ki kendini dünyadaki en iğrenç yaratık,en değersiz varlık gibi hissediyor. “Bu niye takmıyor beni” ile başlayan ve zamanla “Lan kafamı gözümü kırsaydın iyiydi” moduna sokan,kendi kendiliğine işleyen bir yöntem

Affetmek iyi insanların intikamıdır” demişler ama ben iyi biri değilim :) İyi kızlarımız da bu yolu iyiliklerinden kullanmaz zaten, kadın sözlüğünde affetmek=ömür boyu başına kakmak, insan doğduğuna pişman olur valla.

Herifi unutmak ve hayatına devam etmek ise umursamamak ile aynı görünse de aslında ayrıldıkları sağlam bir nokta var; rol ya da taktik değil! Bırak kendi bokunda boğulsun,sen uzaktan seyret, haline gül ve yüzünü çevirip eğlenmene devam et :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları