ruhum hep desen desen

daha önce yazmıştım bu yazıyı bu sefer yüksek promilde… ve sevgilim burak için

niye beni seçersin? etraf desensiz dolu

beni seviyorsan hala bende olan birşeylerden. sen hiç benden şikayet etmedin sigaram hariç… biliyorum o da benim iyiliğim için, sağlık vs… korkma seni bırakıp ölmem, başkalarına kaptırmam :)

benim mi senin miyim ben… bunu bir düşüneyim

seninim be… al aq yıkıcaksan da yık. bari sen yık bu sefer. ben hayatımda senin gibi birini tanımadım, senin gibi sevenini görmedim. hala bana katlanıyorsun be daha ne olsun. ben hiç beni seveni sevmedim şimdiye kadar, beni sevenlere sor, hepsinin ebesini sikmişimdir. ama sana kıyamıyorum ben. sadece sen ol artık. ne yap ne et, sadece sen ol.

farkında bile değilsin,seni cezbeden de bu

burak çok sarhoşum şuan… sen bilirsin benim sarhoşluğumu… sen beni de bilirsin,herşeyi de biliyorsun zaten. sadece korkaklıktan onu da bil.

kalp miyim akıl mı? aklı karışık mıyım ben

kafam çok karışık be aşkım,doğru zamanda geldin lafım yok. adam olan oturur yaşar… ama hala kafam çok karışık. sen sadece hep bana sarıl tamam mı? ne yaparsam yapayım eğer yanına geliyorsam sadece seni istediğimden. gerisi kafa karışıklığı… boşver..

ruhum hep desen desen

beni değiştirme,olduğum gibi sev hep. ben seni olduğun gibi seviyorum. bilmiyorum nereye kadar ne kadar, sadece seviyorum. aşık değilim belki ama çok seviyorum. herşeyden sonra sana geliyorum. sen sadece her düştüğümde kaldır beni. sen sadece sev beni, yok sen sadece bak, ya sen sadece bak bana hep böyle!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları