Kızlara yakışır mı hiç böyle şeyler

Belki de bu sitede görüp görebileceğiniz en feminist yazıyı okumak üzeresiniz, bir daha da yazmam herhalde.. Aslında feministlik değil bu sadece bir sinir harbi!

Oldum olası hiç bir zaman anlamamışımdır dünyanın hatunlara yükledikleri rolleri. Anne babadan kaynaklı uzak tutuldum biraz belki de ondandır. Bana normal gelmiyor bir hatunun bir erkekten farklı davranmak zorunda olması fikir dayatmak değil amacım ama üzgünüm bunu boş beyinlere kazıyasım var bu zaten normal değil!

Bununla ilk karşılaşmam boş beyinlerden biri olan dedem sayesinde olmuştu. 4 kuzeniz hepimiz şirin şiriniz falan ama anlamını bir türlü çözemediğim şekilde tek erkek olan Günay hepimizden daha kıymetliydi. Ne bok yerse yesin kimse ağzını açıp birşey demez,sınırsız özgürlüğe sahip vs.. biz iki sokak ötede olsak ağzımıza sıçılırdı. Sonradan çözdük olayı tabi;kendisi erkek torun.

Hayatımdaki bir başka boş beyin de gerzek hocam Hüseyin’di. Her yaptığım batardı falan… Sebebi sonra babamla konuşunca anlaşıldı. Neymiş kız çocuğu biraz efendi olurmuş

Kusura bakmayın sayın boş beyinler ama çüküm yok diye,göğüsüm var diye,adet oluyorum diye,çocuk yapabiliyorum diye sizden farklı davranmak zorunda değilim!

Ben de sizin gibi yaşamaya geldim. Size yemek yapmak,pisliğinizi toplamak,siz sevin diye çocuk yapıp onları büyütmek için değil.

Sen laf attığında başımı öne eğip duymamazlıktan gelmeme de gerek yok,laf söylersen lafı da hatta gerekirse yumruğu da yersin.

Hatta biliyor musun sayın aptal ben içebiliyorum,dağıtabiliyorum,eğlenebiliyorum hatta birşey söyliycem şaşırcaksın şimdi gel kulağına söyliim ama bak sır tamam mı? Bunda bi gariplik yok gerizekalı.

Futbola bayılıyorum,gidip maç da seyrediyorum. Takımım gol attığında coşuyorum,yediğimizde ya da kaçırdığımızda da küfür ediyorum.

Şimdi bunları ben yapınca ayıp da sen yapınca neden normal? Önündeki 10 cm mi seni adam yaptı be güzelim? Daha kalıcı şeylere dayandırsaydın karakterini keşke,bir makaslık işi var.

İçtim içtim kabul ettim,ben biraz ayıp ettim. Ağzım pis,kalbim temiz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları