Yalnız bir gece tuhaf bir eğlence

Güya bu Cumartesi iki kişiyle buluşacaktım (bkz: Cüneyt, Sinan) ikisi de satınca sap gibi kaldım peki ne oldu bugün (3 Ekim)?

KASET'TE DÜĞÜN VAR!

İki vosvosçu genç evlenmiş,nikah eğlencesini de Kaset'te yapıyorlar. Yok böyle bir eğlence. Dans edenleri izlemek bile eğlenmenize yetiyor. Çiftte gelince; onlar birbirine, ben onların aşklarına aşık oldum. Edvırt-Bella falan hikaye,orda olmalıydınız :) Hem süper eğlenceli,hem de çok şirin bir çift. Gece boyunca garsonlarla ve Kenan abiyle muhabbet ettiğimden şunu söyleyebilirim; Soner,Oğulcan,yeni gelen garson kız,Kenan abi yani kısaca bütün Kaset ekibi ve düğün tayfasının aşık olası,evlenesi,çoluk çocuğa karışası geldi. Bi an Burak'ı arayıp evlenme teklif etmeyi de düşünmedim değil sonra dedim kendi kendime gelme gaza kızım Kıvıl :)

Tabi Tarık gene döktürdü o ayrı bir konu, aşık olasımız geldi falan dediysek öyle romantik,duygusal bir hava yoktu,herkes gayet döktürüyor,pistten inmiyordu :) Bir ara da Kenan abi geçti bilgisayarın başına, o sırada çiftin fotoğraf gösterimi başladı tabi şarkılar da ona göre bi ağırlaştı.

Ardından çiftimiz sahneye çıktılar, gelin "Benim şimdiye kadarki bütün hayallerim oldu ama onun bir hayali hiç gerçek olmadı. Hep bir trompeti olsun istemiş hep ama olmamış şimdi ben ona trompet hediye etmek istiyorum" dedi, Tarık elinde kutuyla sahneye çıktı,damat şaşkın,biz erimiş durumdayız :)

İnsan evlilik diyince böyle ciddi,sıkıcı falan birşey kuruyor kafada aslında çifte aşık olma sebebim büyük ihtimal çok eğlenceli ve sevimli olmalarından kaynaklı :) Mutluluklar diliyoruz biz de ne yapalım :) :) Ancak ola ki ben de evlenirsem kesinlikle Kaset'te evlenicem,nişan,nikah falan hepsini orda yapıcam :) :)

WOO HOO BİLE SARMADI

Mezzy'e yalvarmama rağmen gelmedi benimle woo hoo'ya, ben de tek gittim Balans'a, Woo Hoo yeni çıkmış gibi birşey performanslarını tam izleme fırsatım oldu sonunda ama tek başına çekilmiyor,sıkılıyorum ben de. Kolpa 12'de çıkacaktı,12'ye de çok bişey kalmadı biraz daha durayım Kadınım'ı dinliyim öyle gidiyim dedim ama dayanamadım,çıktım Balans'dan, eve gideyim diye çıktım ama kendimi gene Kaset'te buldum. Millet coşmuş,göbekler atılıyor. Kendime şaşırdım aslında sadece izlemekle yetindiğim için ama havamda değilim gibi birşey :) İzleyerek eğleniyorum,içerek coşuyorum :)

SOKAK ŞARKICISI KIVIL

Saat 3 sularında artık eve gitmek lazım dedim çıktım Kaset'ten. Eve gelirken de kapının önündeki gitarcı çocuğa takıldım, bir iki şarkı dinleyip döneyim derken kendimi şarkı söylerken buldum :) Çok eğlenceliydi valla aferin ben :) :)

İşin özü: Tek başıma da eğlenebiliyorum ancak yine de tayfamı dünyalara değişmem :) İnanç, Begüm, Şeyma, Hale,Ozan,Gözde falan da olsa fena mı olurdu yani?Hoş Can vardı ama varlığı yokluğu bir onun zaten pis mıhtar hıh ona. Anam kimseleri istemem Burak'ı istediğim kadar. IMF gider gitmez sendeyim hayatım :) :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları