Koç kadını olmak

Zor iştir koç kadını olmak bu devirde ve bu ülkede, kendim koçum ordan biliyorum.

Koç kadını nasıldır, işte benim gibidir tamamen hani bazı insanlar burçlarının sevdiği özelliğini alır da ötesine karışmaz ya ben de yok öle bişey olumlu olumsuz herşeyimle koç hatunuyum ben :)

Rezzan Kiraz' şöle diyor bizim için;  Uzman TV yayını.

Yani bildiğin megolaman, dikbaşlı, narsist yaratıklarız, doğrudur. Çok sevecen, dost canlısı, enerji dolu, pil misali şarj aracıyız, o da doğrudur :)

Şimdi bu koç burcu kadınının şöyle bi tuhaflığı var; burcun gezegeni Mars yani erkekleri temsil eden bir gezegen, cinsiyet hatun yani gezegeni Venüs olan gezegen. Yani erkekler Mars'tan, kadınlar Venüs'ten Koç kadını her bir taraftan ;)

Koç kadını bir kere ilişkide çok erkeksidir özellikle "öylesine" ilişkilerinde. Klasik erkek tavırlarını sergileyen nadir hatunlardandır, iki taraflı eşcinsel bir ilişkide hissederler kendilerini; şöyle ki koç kadını erkek rolüne büründükçe erkek daha bir feminen olur. Bu sadece sözde bir feminenlik herhangi fiziksel eylem değil yanlış anlaşılma olmasın :) Hal böyle olunca erkek karşısında erkek, hatun karşısında hatun görmekte ve o iş yürümemekte...

Heee severse, çok sever, tapar,hayatının merkezi yapar,saçını süpürge eder falan filan, gerçekten :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları