I was fine before you walked into my life

I was fine before you walked into my life
sen hayatıma girmeden önce iyiydim
Cause you know its over
çünkü biliyorsun bitti
Before it began
başlamadan önce

Sen pes ettin benden erken yazımda esas değinmek istediğim ama şarkının başka bölümüne kaptırıp konuyu atladığım bir husus var bebişlerim sağolsun hatunum bitanem Pink'im Kaybettik Severken'den daha bana yakın haliyle değinivermiş konuya; Couse you know it's over before it began yani biliyorsun ki başlamadan bitti zaten şeklinde daha derli toplu çevirebileceğimiz bir hadise tıpkı yorulduk denerken gibi. Peki bir aşkın başlamadan bitmesi, daha denerken yorması hadisesi nedir? Ne kadar olağandır? Ne kadar da saçmadır!(soru işareti yok burda :) ) Bir kere yazının hatunların gözünden bakıldığını falan düşünmeyin, yazan da normal bir hatun değil hatta belki erkeklere daha yakın birşey olur bilemem bu yazının ilerleyen saniyelerinde hatırlayacağım anılara ve feministlik katsayımın kaç olacağına bağlı :)

Önce bir tanımlayalım; Birini gördünüz,beğendiniz ama kafadan haydi gel benimle ol,oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki resmimize dememeniz lazım,deneme süreci dediğimiz bir hadise var öyle arkadaş ayağı bir denenir tartılır vesaire zaten konumuz o süreç içindeki yorgunluklar ;)

Bu yorulmaların esas sebebi büyük ihtimal sürecin uzamasından kaynaklıdır,unutmayın. "Acele edersek daha iyi olmaz" mantığında hele ki karşınızdaki ziyadesiyle tezcanlı bir insansa (hatunlar hakkında bilmeniz gereken bir gerçek: bekletir ama beklemeyi sevmez yani kadınlar için o süreç uzadıkça ihtimal artar) süreç bir yerden sonra şimdi hiç sorumluluk almaya gerek yok böyle arkadaş ayağı devam edeyim de başıma iş almayayıma girmekte. Şu aşamada o zaman şunu söylemek lazım; Dua edin karşınızdaki Ogün Sanlısoy ruhlu biri olsun, tanrı sizi Pink ruhunun gazabından korusun :)

Geldik en civcivli yere;belirtileri: (Mezzy'cim burası senin şu aralar çoook işine yarayacak dikkat!) Facebook'da ilişkide göstermeye ya da göster baskılarına, ikili "çift planları"na yani sıradanlık dışı romantik aktiviteler bkz; özel bir yemek,hediyeler,iletiler,nickler,geziler gibi şeylerin teklifine gelmişse bu; "adını koymamıza gerek yok sen artık sevgilimsin gibi geliyor bana" demek oluyor, koruyun kendinizi :) Aklınızdan ben öyle birşey demedim,belirtmedim,etmedim gibi şeyler geliyorsa ve bir sonraki aşamalarda (gelcem oraya da dur) bunlara sığınabileceğinize inanıyorsanız üzgünüm kafanız yarılmak üzere, şu aşamadan sonrasında geri dönüşünüz çok yok bilesiniz :)

Gelelim o meşhur sonraki aşamaya karşıdaki kişiye göre artık sevgiliyseniz bundan sonrası ayrılmanızdır ve konumuz bu değil ancak siz bir mallık edip "ne sevgilisi yaa" derseniz işte konumuz o olur :) zira karşıdaki kişinin sinir kontrol mekanizmasına göre ucuz yırtamaya da bilirsiniz çünkü Neden? çünkü siz de süreyi uzatırken birşey sormadınız, kafanıza göre "takıldınız", konuşmaktan kaçındınız ve sessiz kalmak her zaman en iyi cevap değil ben susuyorum sen istediğin gibi yorumla demek aslında. Nasıl yorumladığına şu aşamada karışma lüksünüz yok çünkü bu yoruma açan da sizin gerzek "anı kurtarma" tavrınız oldu. Kişiye göre değişen tepkilere girmiyor, sevgili ayağı çekene de karışmıyor,yorulup gidenle ilgileniyoruz şimdi zaten bundan önceki işin örneklemesiydi.

I'M NOT HERE FOR YOUR ENTERTAİNMENT (Eğlencen için burda değilim)


Sessizlik,konuşmamak,cevap vermemek,oluruna bırakmak,zamana bırakmak,emanet bırakmak=bırakılmak bu denklem,sistem dogmatik olmamakla birlikte evrensel geçerliliğini de yitirmemektedir,unutulmaması dileğiyle :)Neden derseniz ki demezsiniz ama olsun ben demiş farzediyorum; Kimse "aman mutlu olsun, üzülmesin, böyle iyiyse kalsın, ben kötü olsam da olur o iyi olsun" gibi düşünceleri sizin keyfinizi bekleyecek kadar taşımaz. Mazeretlerinizi de kendinize saklayın lütfen ya da en azından biraz How I Met Your Mother izleyin, Barney'den birşeyler kapın standart,klişe, artık çocukların evcilik oyunlarında bile kullandığı lafları ve bahaneleri kullanmayın zira "Aya çıkıyorum 3 yılda anca varırım beni bekleme" demenizi "Eski sevgililerim çok girdi,hala acısı içimde" demenizden daha inandırıcı bizim için ;) (Burdaki biz kesinlikle kadınlar değil yorulan taraftır)



Aşkın,ilişkinin falan temel nedeni zaten kendini iyi hissetmek,biriyle mutlu olabilmekken ne tek kişinin mutlu olması işi götürür ne de tek kişinin aşkı. Gitmekten korkana da girmeye cesareti olmayana da azcık cesaret dileyerek son noktayı koyuyorum. <=son nokta :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları