Nereye gidiyorsun?

Bir ayrılığın en acı sözü bu. İlk kez Babam ve Oğlum'da koymuştu. Sonra Cem Adrian şarkı yaptı. Zaten onun her şarkısı ruhuma tecavüz ediyor amk.


"Gitmek yenilmek değil,  kazanmak da. Gitmek gitmektir işte."

Gitmek gitmektir de gidenlerin amına koyayım. Her ne kadar çoğu zaman giden olmuş olsam da koyayım. Derinden koyayım.

Ben bunu gitmeye çok meraklı bir "çocuğun" telefon melodisi yapmıştım. O telefondan duymayı en son beklediğim zil sesiydi. Bir gün çaldı, bir gün sustu.

Çok çok sonra,  ben melodiyi bile unutmuşken tekrar çaldı. Melodiyi hatırlamak onu hatırlatmaktı, hatırladım. Şans istiyordu çocuk,  hiç hak etmediği halde verdim. İçine sıçtı çocuk. Bir gece vakti yine gitti çocuk.

"Kalbinde simsiyahlar, nereye gidiyorsun? " Ebenin örekesine kadar yolun var çocuk. Yolun açık olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları