yüzüme ne kadar tatlı bakarsan bak dert… bakmazsan daha kötü

Ne diyor bu şarkıda Vega’m… Bana yakın olman koyar,uzak dursan daha da bir koyar… Yanımda ol ama uzaktan! Beni sev ama yakından!

Yine sen gel sel olsan,bana bile bile şer olsan,dibe vursam dip olsam,dibe vura vura yorulsam…

Hadi gel sel ol… bana bile bile şer ol,dibe vur,dip oldur… dibe vura vura yordur!

Şimdi de şarkı… Sayın Vega‘dan saygılarla;

yüzüme ne kadar sert,yüzüme ne kadar tatlı bakarsan bak dert
ya bakmazsan…
“geldim,gördüm,sen” dediysen
zor dünyamın takdiriysen
şimdi sihrim,sonra zehrim olabilirsin

yüzüme ne kadar sert,yüzüme ne kadar tatlı bakarsan bak dert
bakmazsan daha kötü

yine sen gel sel olsan
bana bile bile şer olsan
dibe vursam dip olsam
dibe vura vura yorulsam

ben bu dertten yok ölmem ama
arada bir defa çek fişimi
fişimi lütfen!

elimi ne kadar sert,elimi ne kadar tatlı tutarsan tut dert
tutmazsan daha kötü…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları