Olmasa da Olur

Yalın'ın yeni şarkısına öyle bir sardım ki içimden söyleyip duruyorum. Sonra durdum düşündüm, "Benim olmazsa olmazlarım, 'Asla olmasın dediklerim' nedir?" diye.

  • Fenerbahçeliyle olur, Galatasaraylıyla olur, Beşiktaşlıyla olmasa da olur.
  • Adının sonu -AN ile bitenle olmasa da olur. Hatta olmazsa daha güzel olur.
  • Zekisiyle olur, aptalıyla olmasa da olur ama safıyla mümkün değil.
  • Popçusuyla olur, rock dinleyeniyle olur ama metalcisiyle olmasa da olur.
  •  Komik,eğlenceli,espirilisiyle olur, ciddisiyle olmasa da olur.
  •  Sigara içmeyenle olmasa da olur. Alkol içmeyenle hiç olmaz.
  • Orta gelirlisiyle olur, züğürdüyle olur, zenginiyle olmasa da olur.
  • "Hoşlanıyorum" diyenle olur, "Etkileniyorum" diyenle olur, "Seviyorum" diyenle olmasa da olur.
  • FB chatten yazanla olur, DM'den yürüyenle olur, mesajlaşanla olur, arayanla olmasa da olur.
  • Rakıcıyla olur, biracıyla olur, vodkacıyla olur, tekilacıyla olmasa da olur.
  • Leyla ile Mecnun'cuyla olur, İşler Güçler'ciyle olsun diye uğraşılır.
  • Atletiğiyle olur, hafif topluyla olur, tombulla çok güzel olur, zayıfla olmasa da olur.
Gerçi bir iki yıl süreyle hiçkimse olmasa da olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları