Bugünki Aklım Olsa

Şimdi yaş daha 21,75 geç kalınmış bir şey yok, hatta ilerde bile sayılırız ne mutlu bize de geçen gün öyle boş boş otururken bu zamana kadar yapabileceğim ama yapmadığım şeyleri düşündüm, bir kağıt kalem alıp listeledim. Başlığı o an öle hissedip koymuşum, dokunmadım. Şimdi bunların ekleri de var tabi ama onlar da bana kalsın. Bazılarının telafisi var, dönüşüm muhteşem olacak ;)
  1. Resim yapmayı öğrenirdim.
  2. Gitar çalmayı ilerletirdim.
  3. HTML,CSS,Flash,Dreamweaver'ı bırakmaz, ilerletirdim.
  4. Para biriktirirdim.
  5. Düzenli psikoloğa giderdim.
  6. Twitter, Blogger fenomeni olurdum.
  7. Ekşi sözlük yazarı olurdum.
  8. Daha çok kitap okurdum.
  9. Daha çok yer gezerdim.
  10. Anın tadını çıkarırdım.
  11. Daha atak olurdum.
  12. Daha çok çalışırdım.
  13. Düzenli günlük tutardım.
  14. Babamla daha çok zaman geçirirdim.
  15. Kardeşlerimle daha çok ilgilenirdim.
  16. Kendime daha iyi bakardım.
  17. Daha çok insan biriktirirdim.
  18. Bir dernekte gönüllü çalışırdım.
  19. Yemek yapmayı öğrenirdim.
  20. Kurslara giderdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları