4 eş OK, grup sex nanay

Sibel Üresin dün Yerden Göğe programına katılmış. Sibel Üresin'i hatırlarsınız kendileri 4 eşliliğin erkekler için yasal olmasını istemişti. Programı izlemedim zira o programı izlemek için kafayı yemiş olmak lazım. Kim konuşuyor, kim ne diyor belli değil. Ancak sağolsun bazı sabırlı arkadaşlar izlemiş ve Twitter'da an be an yayın yapmışlardı. Merak edip açtığımda program zaten bitmişti ama bugün internette programın videoları dönmeye başladı. Sibel Üresin yine bol kepçe saçmalamış.



"Ayşe gibi dayak yiyeceğime üç kumamla geçinirim."
Aynı programın Sibel Üresin'den önceki konuğu eşinden şiddet gören vücut geliştirme şampiyonu Ayşe Hanım'dı. Sibel Hanım demiş ki; "Onun gibi dayak yiyeceğime üç kumamla geçinirim." Sanırım Ayşe'nin kendi kendisini dövdüğünü zannediyor. Olay zaten kocada bitiyorsa 4 değil 10 kadın alsa mal aynı mal. Belki de "Diğer üçünden bana sıra gelmez." diye düşünüyordur ya da kafasında bir görev dağılımı vardır; "Biri dayak yer, biri yemek yapar, biri sevişir, biri ortalığı temizler."

"Grup seks sapkınlık."
 Programın sunucularından erkek olanı Sibel Hanım'a dedi ki; "Kocanız size gelse ben başkasına da aşık oldum seni de seviyorum gelsin üçümüz yaşayalım dese kabul eder miydiniz?" Kadın bildiğin "Ederim" dedi, aynı sunucu sorusuna devam etti; "Sonra gelse seni de seviyorum ikinciyi de seviyorum ama birine daha aşık oldum gelsin dördümüz yaşayalım yatağı da biraz genişletiriz dese kabul eder misiniz?" Kadın şok oldu; "Sizin dediğiniz sapkınlık" dedi ama yanlış anlaşılma olmasın üstüne iki kadın getirilmesine değil, aynı yatakta yatmaya sapkınlık dedi. Yani bir adam 4 eş alacak ama aynı anda sadece birini s...evebilecek. Kadın zaten en başından beri adamın cinsel ihtiyaçlarından başka bir savunma yolu bulamamış kendine, bari bırak da adam bütün fantazilerini gerçekleştirsin. Bu ahlaksızlığa göz yumuyorsun da iş grup sekse gelince mi muhafazakar oluyorsun?

Berna Laçin vs Sibel Üresin
Berna Laçin'i pek sevmem, hepimiz Evdeki Yabancı'yla büyüdük, oradan kalma bir sempatimiz ve kalbimizdeki yeri bakidir ama öyle hastası da değilim açıkçası ama dün kadını bulup anlından öpesim, elini sıkasım geldi resmen. Sibel Üresin'in bel altı saldırılarını, dini sorularını, "Müslüman değil misin kardeşim sen de kabul edeceksin çokeşliliği" tavrını öyle bir güzel geri püskürttü ki, öyle bir güzel ağzının payını verdi ki. O stüdyoda erkek geçinen dallamadan daha da delikanlıydı.

"Cumhuriyet kadını gözü yaşlı boşanmayı kabul eder."
Sibel Üresin'in program içindeki "Her kadın çokeşliliği ister" lafı da ayrı bir tartışma konusuydu. Her kadın dediği yaşamak için erkeğin eline bakan, tek başına yaşamaya götü yemeyen, onursuz, gurursuz kadınlar herhalde. Telefona bağlanan bir bayan sosyolog bu lafa karşı çıktı ve "Cumhuriyet kadını kabul etmez." dedi, Sibel Hanım'a göre Cumhuriyet kadınları çokeşliliği kabul etmeyerek gözü yaşlı boşanmaya razı oluyormuş. Demek ki bu kadının çokeşliliği savunma nedeni "Çekilir yanım yok bari kocamın 2-3 karı daha almasına razı olayım da beni kapının önüne koymasın,arada kaynarım" mantığı.  Nasıl bir onursuzluktur bu lan? Herif başka birine aşık olacak ve ben sırf benden boşanmasın diye onunla ve metresiyle beraber yaşıycam öyle mi?

"Çokeşliliği tartışmak şirk koşmaktır."
Aklımda kalan son saçmalığı da bu lafıydı. "Kuran'da yazan bir şey tartışılmaz, şirk koşmaktır." dedi ve kendisini şeriyatla yönetilen bir ülkede sanıp "Hepimiz müslümanız, Kuran'a göre yaşarız" dedi şu kadının suratına bir tane en kalınından Türk Medeni Kanunu fırlatıp kafasını yarmak lazım. Kuran'daki her emri, her yapılması gerekeni tek tek yaptı da kocasının uçkuru kaldı. Böyle bir şeyin yasal olması demek "Ben böyle istiyorum böyle yaşa" demektir zaten. Sen ne halt ediyorsan et, ne pisliğe batıyorsan bat, kocan kaç karı götürüyorsa götürsün bize ne lan bundan? Bizi niye işin içine katıyorsun?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları