Alkolsüz bira kimler içindir?


Efes’in alkolsüz bira çıkartacağı haberini ilk duyduğumda garipsedim, şaşırdım, anlam veremedim. En nihayetinde bira alkollü bir içecek, onun alkolsüz olması bana yoğurtsuz iskender gibi geldi, mantığını kavrayamadım.

Sonra sonra aslında ne büyük bir hamle olduğunu farkettim. Henüz denemedim ama tadının aynı olduğuna dair duyumlar aldım. O zaman gerçekten geniş bir kullanım alanı var.




Mesela şu içmeyi bir bok sanan insanlara çaktırmadan verilmeli. Hani var ya içmek için içenler, sonra her şeyin içine edenler, içmeyi bilmeyenler, içmeyi marifet sananlar, limitini bilmeyenler işte onlara gizli gizli verilmeli. Onlar içiyorum sanırken siz de dönüşte sırtınızda taşıyacağınız yükten kurtulursunuz.

Araba kullanacak olanlar, antibiyotik almış olanlar, canı alkol almak istemeyen ama mekanda alternatif bulamayanlar, alkol limitine gelmiş ama içmeye devam etmek isteyenler, aslında içemeyen ama arkadaş ortamında rezil olacağını düşünen ortam içicileri ise isterlerse göğüslerini gere gere, isterlerse “Bira yaaa valla” diyerek içebilirler.

Bence kesinlikle alkolsüz tekila da çıkmalı. İçmesi çok zevkli ancak tek içilmiyor ve karıştırmaya gelmiyor. Hoş ben yeminliyim tekila içmemeye en son miğdemi alt üst ettiğinden beri ama alkolsüzü çıkarsa düşünebilirim.
Peki nelerin alkollüsü çıkmalı?
Efes alkolsüz birasını tanıtırken bira içilmeyecek yerlerde de içilebilinecek bir bira yaptığını söylemekte. İşte, okulda vs… Bence oralar tam da alkol alınacak yerler ve bu yüzden alkollü bazı ürünler talep ediyorum.

Çay, ayran, kahve, su gibi dışardan çok masum görünen bu içiceklerin kafa yapmasından yanayım. Lütfen sayın Lipton, Sütaş, Nescafe, Erikli ve niceleri duyun sesimi, hayat bazen çok çekilmez olabiliyor, yetişin imdadımıza.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları