21 Nisan 2011 Perşembe

AKP'ye oy verme sebepleri

İnsan neden AKP'ye oy verir diye düşündüm bugün, aslında pek çok sebebi varmış da ben görememişim. Hepsinden çok çok özür diliyorum bu körlüğüm için ama bir şeyi de merak ediyorum. %42 oy alan yani seçmenlerin hemen hemen yarısından oy alan bir partinin neden hiç bir taraftarıyla karşılaşmadım şimdiye kadar? Ben bunu merak ediyorum. Gerçekten, nerede bunlar? Hepsi mi huzurevinde akli yeterliliğini yitirmiş halde yatmakta? Hepsi mi aslında yıllar önce ölmüşler? Hepsi mi henüz doğmamış bile? Nerede bu seçmenler? Neyse gelelim sebeplere;



  1. Gericiyim, Türkiye'nin İslam Devleti olmasından yanayım.
  2. Rahat popitoma batıyor.
  3. Açım, bulgur ve makarna istiyorum.
  4. Soğuk havada geleceğimi sobaya atıp ısınmak için kömür yardımı istiyorum.
  5. Başıma bir şey gelmeyecekse Atatürk'ü sevmiyorum
  6. Ben, çocuğum, eşim, dostum girdiğimiz bütün sınavlarda full çekelim istiyorum.
  7. Sürekli "Gülen" bir insanım.
  8. İnternete girmek istemiyorum, internetten tiksiniyorum.
  9. Bütün manevi duygularımın sömürülmesinden yanayım.
  10. Avrupa ülkelerine atarlanan ama ülkenin bütün işletmelerini onlara tahsis eden bir başbakan istiyorum.
  11. İkdidar yönetiminin çocukları zenginleşsin istiyorum.
  12. Eşcinseller yok olsun istiyorum.
  13. Kitaplar yazılmasın, yazılan da basılmasın istiyorum.
  14. Bütün kadınlar çarşaf giysin istiyorum.
  15. Bütün erkekler cübbe giysin istiyorum.
  16. Bir dediği bir dediğini tutmayan bir iktidar istiyorum.
  17. Verdiği hiç bir sözü yerine getirmeyen bir iktidar istiyorum.
  18. Çiftçinin anasını ağlatan bir yönetim istiyorum.
  19. Üretimi durdurup tüketimi arttıran bir ekonomik politika istiyorum.
  20. Aldığım ürünün ticari değerinin 10 katı vergi ödemek istiyorum.
  21. Vergilerimizle aldığımız ulaşım hizmetinden yararlanmak için bir de para ödemek istiyorum.
  22. Çocuğum, kardeşim, abim askerde sürünsün hatta şehit olsun ama başbakanımın oğlu komutan korumasında 21 gün askerlik yapsın istiyorum.
  23. Benim oyumla gelen yönetim beni azarlasın, bana atar yapsın, gider yapsın istiyorum.
  24. Sokakta muhalif sanatçılar bıçaklansın ama herkes "Oooh iyi olmuş" desin istiyorum.
  25. Başkanlık sistemini değil direk padişahlık sistemini istiyorum.
  26. "Asker kelleleri"nden kelle paça yapmak istiyorum.
  27. Silivri'de daha büyük bir cezaevi yapılsın, bütün aydınlar oraya götürülsün istiyorum.
  28. Aydınlar hapishanede yatarken tecavüzcüler serbest kalsın istiyorum.
  29. Yandaş medya istiyorum.
  30. Taraf olmayan bertaraf olsun istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder