31 Mart 2011 Perşembe

Markalar ve Kıvıl Vol 1 - Operatörler

Yasalar bildiriler falan yayınlayan üç operatörü değerlendireceğim zira üçünü de kullandım değerlendirmek hakkım. Sadece kendimden değil çevremden de örneklerle...


Türkcell
Kesinlikle kazık! Lider olduğu bir gerçek en büyük avantajı abone sayısı. Herkes, çevresi Türkcell diye alıyor hattı. Kampanyaları bok ancak GNÇTRKCLL adı altında oluşturduğu kitleyle hem diğer işletmelere müşteri çekmekte hem bu oluşumun içinde yer alanlara maddi kıyak yapmakta. Hee kıyak mı? Bence değil. Zira sinema kampanyası en gidilmeyecek günlerde geçerli olur, yaz ya da sömestr tatillerinde iptal olur. Bunun tek mantığı sinemaların boş olduğu güne bu kampanyayı koyarak sinema salonlarına adam toplamaktır. Türkcell'i hiçbir ihtiyacımı karşılamadığı için bırakmıştım zira iyi de yapmışım. Dönmeyi düşünmüyorum. Çağrı merkezini bir kere VINN için aradım ve resmen işkence çektim. Girişte telefon numarası soruyor mesela benim türkcell hattım yok ki neyin numarasını vereyim sana. Ayrıca sesli imza sistemini de anlamış değilim kuzenimin telefonunu yazıp "Türkcell beni sesimden tanır" dediğimde de gayet müşteri hizmetlerine bağlandım. O kadar da tanımıyormuş demek ki.

Avea
Tam bir gençlik işi. Kurumsal zımbırtısı beni ilgilendirmiyor ancak kullandığım dönemde kendisinden gayet memnundum kampanya ya da tarife olarak. Ancak şebekesinin bok olduğu da bir gerçek. Gün olur 3-4 saat şebeke çöker, gün gelir Taksim meydanının ortasında çekmez vs... Avea kampanyalarını genelde her yöne yaptığı için tercih sebebi ama tabii her yöne kampanyalarından yararlanamayan Türkcell abonelerinden cevap beklemek bir hayal. Şebeke problemlerini atlatırsa güzel operatör aslında. Avea'yı telefonum Avea hattıma bozuk attığı için değiştirmiştim. Telefonu tamir ettirmektense başka operatöre geçmek daha mantıklı gelmişti o zaman. Şu an çift hatlı olan telefonuma bir avea hat alabilirim, severim kendilerini.

Vodafone
Kullandığım operatörler içinde en iyisi. Kesinlikle çok çok memnunum. Şu anki numaramı değiştirirsem (Bir salaklık edip açık hat almıştım) kesinlikle gene Vodafone alırım. Paketlerinde her ihtiyaca karşılık veriyorlar örneğin mesaj paketleri; ben internetten iletişim kurduğum için çok mesaj kullanan biri değilim kalkıp 3000-5000 mesaj almak bana zarar, 4/3'ü boşa gidiyor aldığım mesajların bu yüzden 50/500 gibi paketlerini tercih ediyorum. Ayrıca sınırsız internet paketiyle de gönlümü feth etmiş durumda. Ben sürekli kullandığım için aylık alsam da haftalık/günlük/saatlik paketleri de mevcut. Paketleri kanımca gayet uygun. Çekim kalitesi bir Türkcell değil tabii ki ancak şu ana kadar Avea'da yaşadığım gibi bir sorun da yaşamadım. Her yöne ödemeli atması da güzel bir şey tabi (Diğer operatörler bildiğim kadarıyla sadece operatör içi ödemeli atmakta) Ayrıca cihaz kampanyaları da takip edilesi ve gayet avantajlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder