Kafasına çekiçle vurulasıca erkekler

 Arkadaşımdan yazı için onay aldım ancak isim verilmesini istemiyor,eyvallah. Şimdi size bir kızın aynı gün içinde yaşadığı iki erkek vakasını anlatıcam a dostlar. Bu olaylardan genellemelere varabilirsiniz çünkü her ne kadar bir kişinin yaşadığı olay olsa da, iki erkeğin öküzlüğü olsa da malesef ki bu iki erkek tipi her yerde. Elimizi sallasak onlara çarpmakta, yollarımız hep o öküzlerle kesişmekte...

Evet öncelikle okuldakinden başlayalım. Bu çocuğu "Ayna" kod adıyla anlatma niyetindeyim, sebebini yazıyı okuyunca anlarsınız.

Arkadaşım bu Ayna'yı bayadır kesmekte, baya da hoşlanmaktaydı. Ayrı bölümlerde olsak da çocukla bir kaç ortak dersimiz mevcut. Başlarda arkadaşım bir sevgiliye sahip olduğu için bir çaba göstermezken sevgilisinden ayrılınca bu Ayna'ya yazmaması için bir sebebi kalmadı dolayısıyla. Böyle "Ayna... Ayna" diye konuşunca dedim göster bana, gördükden sonraki muhabbetimiz;
Ben: Olum yakışıklı değil ki bu
O: Olsun ya tatlı bence
Bu Ayna'yla mesajlaşmaya, konuşmaya başladı, çocuk sürekli dibimizde, ortak derslerde yanında ya da yakınında oturmaya çalışıyor vs... ama bir türlü iş bir yere gitmiyor. Sonra öğreniyoruz ki bu dallama orda burda benimki benimki diyormuş hatun için ama bir hareket bir bereket yok sadece imalı konuşmalar vs.. Sıkıldı tabi hatun bir yerden sonra, konuş konuş nereye kadar dedi  o aralarda da tesadüfen biriyle tanıştı. Ayna'yı sildi gitti, Yeni çocuğumuzla konuşmaya, tanımaya başladı... Çocuk hatunuma hoşlandığını söyledi etti ama bunlar biraz daha tanışmak için çıkmadan devam ettiler.

Hatta ben de tanıştım çocukla baya da sevdim işin aslı.

Sonra düne geldik... Ayna sürekli kıçımızın dibinde, sürekli hatunun yanında, konuşuyor ediyor bilmem ne. Hatuna dedim "Laa noluyo böyle?" O da anlam verememiş tabii ki. O yeni çocuktan sonra bu Ayna'yı pek sallamıyordu zaten.

Gelelim olayın patlama noktasına, yoldayız... Yeni çocukdan mesaj geldi. Başlama noktası çok önemli değil, siktir edin ama önemli nokta şu ki tanışmak için kasan, o kadar konuşup eden, hoşlandığını söyleyen herif "Bence arkadaş kalalım" diyor, ulan bu bahane ayrılmaya götünün yemediği anlarda söylenen bir sevgili bahanesidir, daha şimdiden kullanmak saçma değil mi be yaa? Bizim hatun çıldırdı, zaten bir yerden sonra da ben aldım telefonu ben cevap yazdım. O sırada bizim sınıftan bir arkadaşımız hatuna mesaj attı; "Ayna yanımda konuşayım mı?" diye. Hatun yeni çocuğa kıl ya, konuş dedik. Biz yeni çocukla konuşmaya devam... Çocuk bir enteresan cevap veriyor yani böyle nasıl desem sanki taktik yapmaya ya da gıcık etmeye çalışıyor da dozunu tutturamayıp eline yüzüne bulaştırıyormuş gibi. Yani kısaca sıçtı sıvıyor...

Ertesi gün Ayna'yla konuşan arkadaşımızdan öğreniyoruz ki çocuk "Kilo versin çıkayım, yanıma yakışsın" falan diye ötmüş. Oha lan dedim mal mısın malak mısın? Sen kimsin? Tipine bakmadan etmeden konuşuyon. Fare suratlı, kısa boylu, sıska bir herifsin en nihayetinde aslına bakarsan tip olarak elle tutulur bi yanın yok. Hergün ayna diye Brad Pitt posterine bakıyor zaaar. Çekici olması için elindeki tek şey karakterdi bu laflarıyla onun da olmadığını gösterdi kendisi.

Ya bir erkeğin "Yanıma yakışsın" demesi için önce "Yanına yakışan" bir adam olması lazım bence. Heee tabi Ayna'nın yeni sevgili bulduğundan ve o sevgilisinin bizim hatunun iki katı olduğundan hiç bahsetmiyorum bile.

Bu ne lan? Orda burda benimki benimki diyorsun, sonra kalkıp aynaya bakmadan kilo versin-yanıma yakışsın diyorsun sonra kalkıp bizim kızın toplam cüssesini tek bacağında taşıyan bir kızla çıkıyorsun. Dengesizlik değil de nedir?

Öbür çocuğa gelince sonrasında "Yanlış anladın, yüz yüze konuşalım" vs mesajları attı, kanımca bir açıklaması var o mesajların.

Ben diyorum ki -varsa sizin de- bu Ayna tipi erkekler için; "Kır bu aynayı, sokayım 7 yıl uğursuzluğuna"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları