Bir kedim bile yok anlıyor musun?

İnternet hayatımızı kolaylaştırıyor falan diyoruz ya hikaye o bazı alanlarda baya zorlaştırmakta. Mesela ben şimdiye kadar internetten hayvan falan aramadım hiç zaten ben hiç hayvan da seçmedim ki bizde adet başkaydı. Bir sürü hayvanım oldu kedisi, köpeği, sincabı, hamsterı vs.. petshoplardan alınması zorunlu olanlar dışında kalan kedi köpeği biz hep yolda bulduk aldık şimdiye kadar. Çoğu zaman onlar takıldı peşimize takip ettiler eve kadar. Bir de bizde hayvan aile üyesidir, ailenin bir ferdidir falan o yüzden satma/seçme işlemleri bize ters aga.


Gel gelelim benim güzel sevgilimin saygıdeğer annesi için kedi beyaz ve tüylü bir yumak. Aile üyesi falan da değil evde koşturan, canın sıkıldığında mıncırcaan bir nevi oyuncak.

Kedi almaya karar verdikden sonra başladık aramaya... adresimiz sahibinden.com! Sitede hayvan satışı yasak bu yüzden bütün ilanlar ücretsiz görünmekte ama gel gelelim aradığımızda 300-500 çekenler oldu hatta 1000 TL'ye çıkan bile oldu.. Ulan ben o kadar etmem yavşak diyip kapatasım geldi de edebi elden bırakmadık.

Her gün eklenen ilanlara bakmaktan artık takıntı haline gelmiş kedi çılgınlığım "Ulan pc başından kalkayım yoksa kafayı yiyeceğim" düşüncesiyle yatıp telefondan ilanlara bakmaya kadar gitmişken bir gün yolda bir kedi buldum ben de. Okula geç kalmışım, telefonla konuşuyorum, otobüse koşuyorum bir baktım ayağımda sarı birşey.. Kedi bile değil lan ŞEY bildiğin.. Ufacık! Aldım götürdüm eve ama sanki bir haftadır kedi arayan biz değilmişiz gibi "Al götür" çektiler. Neden? Sokak kedisi.. Eee? Daha yavru lan, ufacık. Piresi olsa pire bundan büyük o kadar ufak yani. Götürdüm aldığım yere ve dedim ki "Bu kedi işi bitmiştir bu evde kedi falan beslenmez."

Avcılar'a varıp servisi beklemeye başladığımda Eşref aradı, önceki gün arasın diye not aldığım ilanlardan birini aramış,anlaşmış ama ben bunu henüz dinlemediğimden "Kedi falan istemiyorum bitti bu iş" dedim sonra bulduğunu öğrenince "İyi tamam" dedim. Alacağı kişi travesti ve işe çıkmadan önce bize bırakacakmış, evin yakınındaymış zaten falan.. Bir sürü ilan vardı hangisinden bahsettiğini anlamamıştım tabii eve koştur koştur gittim ama döndüğümde de manzara çok iç açıcı değildi. Hatun/Adam arkadaşına söz vermişmiş de ona vermiş kediyi... Ben de annemin şirket telefonundan bir iki numara daha aradım biriyle de anlaştık ve ertesi gün kedi için Kozyatağı yollarına düştük.

İtiraf edeyim hevesim kırılmıştı ve ciddi anlamda artık istemiyordum almaya giderken bile ne zaman ki bu fındık kurdunu gördüm o zaman başladı ebeveynlik maceram. Eveet ebeveynlik çünkü öz çocuğun gibi görmediği müddetçe süsten farkı yoktur evcil hayvanın bana göre. Ev tarihi boyunca girilmemiş köşelerine kadar temizlendi, o kadar yol gidildi gelindi falan sonuçta 2. haftası doldu Rosa Hanımın evimizde.

Rosa'yı tanıyalım
Yaşının verdiği hareketlilikle her şeyle oynama ve boyunun verdiği avantajla her yere girme potansiyeli ve arzusu mevcut. Pet bardaklardan poşetlere, peçetelerden terliklere herşey onun oyuncağı. Önemli ya da ona zarar verecek birşey olmadığı müddetçe oyununa karışmıyoruz.

Hareketli ve oyuncu ama artık ne zaman uyuyacağını anlayacak kadar tanıştık. Bulduğu yerde uyur ancak şööyle bir dağınık battaniyenin kıvrımlarında uyumaya bayılmakta. Geceleri önce ayak ucumuzda daha sonra da süzüle süzüle Eşref'le aramızda yatıyor ve bir gün ezilecek diye korkmaktayım. Yatağı var,alıştırmak için çok çaba sarfettik ancak ısrarla bizimle yatıyor bir ara kestirmeleri için yatağına yatmaya başlamıştı ama resmen ağzımıza bir parmak bal çalmış :) Şimdi sorun değil de tüy dökme zamanlarında çok çok zorlayacak..

Vücudundaki imzalarına gelince.. Has tekir ancak mini minnacık bir sarılığı var yüzünde o da çok belli olmuyor esas imzası tekir kuyruğunun ucunda.. Tekir tekir giden kuyruğun ucu ampul gibi sarı :) 3 patisi simsiyahken bir patisi pembe ve göbiş tüyleri benek benek ve çok tatlı :)

Yemeğe falan gelince; kabında sürekli bulunan kuru maması dışında günde bir kere extra bir şey veriyorum.. belki bir parça peynir belki yaş mama vs.. Yemek yemeğe bayılıyor ancak bu extra öğünleri daha elinde gördüğünde başlıyor mırr mırrr bitene kadar da mırrr mırrr :) Onun mırr sesiyle uyumaya bayılıyorum.

Kesinlikle kendisini sevdirmiyor hele ki hareketli saatlerinde kucakda tutmak mümkün değil. Uyurken koynuna giriyor ya da uyandığındaki uyku sersemliğinde uslu uslu duruyor.

Kablo düşmanı! Ayrıca bilgisayar kurdu.. klavye üstünde dolaşmaya ve laptop üstünde yatmaya bayılıyor.. Bir kaç kez tweet atmışlığı hatta Murat Boz'u etiketlemişliği var.. Emo kalbi ve ters haç yaptığı da varsayılırsa Murat Boz dinleyen emo ve satanist bir kızım var yani bildiğin ergen.

Geldiği günden şimdiye baya baya büyüdü, gözümün önünde serpiliyor annem..

Hikayesine gelirsek...

Rosa bize 1.5 aylıkken geldi bizden öncesi de var ama genel olarak şanslı olduğunu söyleyebilirim. Aldığımız kişiler (Dilek&Elif Hanımlar) Rosa'yı 2. köprünün altında buluyorlar, ezilmesin diye alıyorlar ancak geç saatte eve dönüp erken saatte işe gittiklerinden sadece evde olmasına gönülleri razı olmamış, ilgilenecek bakabilecek birini bulmak için internete başvurmuşlar. Biz de ordan bulduk zaten. İç dış parazit temizlemesi yapılmış, kumu maması alınmış ancak evde biblo olması istenmemiş çok da doğru bir karar verilmiş. Zira kedisine/köpeğine çanta,oyuncak,süs eşyası muamelesi çeken bencillerden olmamaları insan oldukları anlamına gelmekte.

Böyle işte mutlu evlilik müsvettesi yuvamıza bir de çocuk müsvettesi kedimiz katıldı. Yaklaşık bir 10-15 yıl kadar bizimle beraber olacak yani biz çocuk yaptığımızda bunun torununun torununun torunu falan olacak direk cennetlik benim kızım :) evet o meseleye de gelirsek; bir zorunluluğu olmadığı müddetçe kısırlaştırmayı falan düşünmüyorum yavruladığında satmayı da düşünmüyorum ben de ilanı vericem alan olursa ne güzel almazsa ve ev de müsaitse hepsi bizimle kalabilir :)) Zaten kesinlikle bir dişi ayırıcam gibi ama bir erkek kedi alıp sürekli ikili takılmalarını da düşünüyorum zira internette yalnız kalmasın vs önerileri oluyor. Bakalım bunlara daha çok var veterinerimizle birlikte karar veririz :)))

Ok kib bye

Yorumlar

  1. Kediniz çok şekermiş. Allah uzun ömür versin. 14 yıl kedi baktık biz de. Lütfen, sosis, sucuk vb. şeyleri ne kadar duygu sömürüsü yapsa da size vermeyin.

    YanıtlaSil
  2. aaaa ciddi mi? kimse bunda uyarmamıştı beni hemen kesiyorum bi daha vermem :S

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları