üniversite hayatı 101

üniversiteli olmaya yeni alışıyorum aranızda benim gibi acemiler varsa diye ilk öğrendiklermi paylaşayım dedim. üniversitemin ebesinin örekesinde olması sebebiyle ilk alışmam gereken husus erken kalkmak ve bir buçuk saat süren yolda sıkılmadan ilerlemek oldu. geri kalan alışılması gereken konular birimleri ve ne boka yaradığını iyi bilmekten geçiyor. mesela oğrenci işleri en çok gideceğiniz yerdir büyük ihtimalle. onları sevin,aranızı iyi tutun. sakın artislik yapıcam,anarşist olucam diye hocaya laf sokmaya çalışmayın. sittin sene okursunuz o dersi. hocaları iyi tanıyın neye takıyor, neye dikkat ediyor iyi analiz edin. kendinizi hocaya ya da sınıftakilere kanıtlamak için her boku biliyorum havasından çıkın, bu sizi itici ve kibirli yapar. ortam kurmak için espiri kozunu oynarken gerçekten iyi espiri yaptığınızdan emin olun zira sizin kendinizi komik sanmanız komik olduğunuz anlamına gelmiyor malesef.
(bu da telefonumdan yazdığım ilk yazı. ben bu yollarda daha neler çıkarırım size)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları