Tarkan’ın Son Vuruşu

Tarkan acayip sinirimi bozan bir şarkıcımızdır. Sinirimi bozan Tarkan değil gördüğü muameledir. Ona yüklenen “Megastar”lık damgası ve kendisinin bu yalana inanmasının yanı sıra gıcık fanları ve medya ayrıcalığından dolayı sinirimi bozmakta ama şarkılarını severim orası ayrı.
Sevdanın Son Vuruşu şarkısı çıktığı sırada staj yerimde çalışıyordum, çalıştığım yerde Tarkan’ın eski bir çalışanı da vardı. Karma ya da başka bir albümün kapağını da yapmıştı bu arkadaş adı Oğuzhan, sağlam elemandır müzikal olarak da. Baya sevmişti o şarkıyı mesela ben de beğenmiştim. Albüm kapağı her ne kadar mekik çekerken çekilmiş havası verse de şarkı güzeldi valla. Zaten Aysel Gürel şarkısı olması kafadan bir artı vermeyi gerektiriyor şarkıya.
Sonra albüm çıktı, Eşref tutturdu indir indir diye, Kuzen Ezgi de taaa dingilterelerden albümü isteyince indirdim ben de. Albüm sağlam olmuş, Tarkan’ın Karma albümünden sonraki başarısız albüm denemelerinin son vuruşudur bu albüm. Sonunda Karma kalitesinde bir albüm çıkarabildi Megastar(!)
Sevdanın Son Vuruşu
Twitter aleminde Türk televizyon tarihinin en sağlam tokatı olarak bilinen Sevda Demirer’e ithaf edilen şarkı albümün de ilk nefesi aynı zamanda. Sözler gayet güzel, beste de sağlam. Tarkan da güzel yorumlamış.
Acımayacak
Bu da Eşref’in taktığı şarkı, sırf bu şarkı için indirtti bana albümü kendisi. Tuhaf bir şekilde KillZone oynarken süper gidiyor bu şarkı. Genelde oyun sırasında Kaçak-Silahlı ve Tehlikeli’yi dinlemeyi severim ama oyun sırasında hele ki istediğim silah ve bombaları almışsam rakip takıma “Gel gel gel güzelim gel gel gel acımayacak” diyorum. Geliyorlar ama çok acıyor :) Onun dışında şarkı gayet fingirdek, hoş bir şarkı. Cadde kızlarımızın gözü aydın.
İşim Olmaz
Tarkan’ın Karma albümüne hastayımdır, bu şarkı o albüm kalitesinde kesinlikle. Tam bir Tarkan şarkısı kanımca. Ne çıkkıdı çıkkıdı ne de ağlarım ben halimevari.
Kayıp
Bir gazete haberinden dolayı en merak ettiğim şarkısı buydu, albümün tek slow şarkısı olacak deniliyordu ama öyle olmamış. Haber şarkının şiirini okurken Tarkan’ın ağlamasıymış. Şarkıyı baya sevdim ama favori şarkım o değil malesef. Şarkının eski sevgilisi Bilge’ye ithaf edildiği söyleniyor. Magazin haberimizi de verelim hemen Bilge evleniyormuş. Tarkan’a Emre Aydın’dan Son Defa’yı tavsiye ediyorum.
Öp
Albümdeki en sağlam hareketli şarkı bu kanımca. Twitter’dan takip ettiğim kadarıyla en sevilen şarkı da bu. Sözleri ve bestesi gayet güzel. Marş niteliğinde bir şarkı olduğunu da eklemek isterim. Hareketli şarkılar arasındaki favorim olur kendisi.
Adımı Kalbine Yaz
Sürekli bu şarkıyı mırıldanırken buluyorum kendimi. Çok sevdim bu şarkıyı. Slow ya da hareketli denemez, tam ortasında. Albümde genel olarak en sevdiğim şarkı da budur. “Ayda yılda bir olsa da muhakkak ara, azıcık zamanından ayır da. ‘Öldün mü kaldın mı? ‘diye sor ara sıra. Adımı kalbine yaz beni unutma” Benim gibi unutulmakdan ölesiye korkan biri için daha muhteşem bir depresyon şarkısı olamazdı. Bu şarkından sonra bir de Emre Aydın-Beni Unutma geldi mi ohh tutmayın beni.
Sen Çoktan Gitmişsin
Albümdeki favori slow şarkım da budur. Bayıldım bu şarkıya.
Meğer hiç tanımamışım ne kendimi ne seni, görünenle yetinmişim. Durup hiç dinlememişim kalbimin nefesini. Sevilmişim, sevmişim. Göz göre göre kaybetmişim. Umutlanmışım, bulutlanmışım, yağdı yağacak kirpiklerimden. İnanmamışım, inanmışım kayıp gidiyorsun ellerimden.Bir daha çalar mı bilmem, postacı kapımı; sanmam. Biliyorum, dönmezsin. Sen çoktan gitmişsin.
Usta-Çırak
Tarkan’ın nasıl bu kadar saçma salak bir şarkıyı albümüne aldığını düşünüyorum bu şarkıyı her dinlediğimde. Tarkan’dan çok Serdar Ortaç ya da İsmail YK’ya yakışan bir şarkı bence. Bu kadar saçma sözler bir Tarkan albümünde yer almamalıydı!
Seni çözmek için alt yazı lazım. Benim de şifremi kırman lazım.

 Bundan sonrası şarkıların remixlerinden ibaret.. Remixleri zikime bile takmam, albümü doldurmaya yönelik uyanıklık olarak görürüm. Bu yüzden benim için bu albüm 8 şarkılık ki bunlardan biri de berabet olduğu için 7+1’lik bir albümdür. Albüm gün içinde mırıldanıp açmalık ama bu ne kadar sürer? Albümün ömrü ne kadar uzun olur? Bu albüm de klasik bir Tarkan yapıtları arasında yerini alır mı? Adını altın harflerle yazdırır mı? Bilemem! Umursamam da. Tarkan’ın sadece albümü çıktığında indiririm gerisine karışmam, zira sinirim bozuluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları