Erdener Abi Şarkılarda


Gmail kutumu boşaltırken zamanında geyik olsun diye yazdığım "Erdener Abi Şarkılarda" mailimi buldum bilen bilir Erdener Abi'yi; lafı gediğine koyan ve insanı dumur eden bir adamdır kendileri bakalım şarkılarda ne bok yemiş züppe?

Şebnem Ferah:Şiirler yazdım sana okur musun?

Erdener Abi: Okumam

***
Vega: Yürüyordun Beyoğlunda aşkımızdan bihaberdin
Erdener Abi: Öyle kalayım

***

Vega: Bu sabahların bir anlamı olmalı
Erdener Abi: Olmamalı
Vega: Neden?
Erdener Abi: Olmalı

***

Redd: Bir melek bir şehir bir dünya var mı?
Erdener Abi: Yok
Redd: Bir insan bir güzel hala aşk var mı?
Erdener Abi: Yok

***

Teoman:Bugün benim doğum günüm
Erdener Abi:Kutlu olsun
Teoman:Hem sarhoşum hem yastayım
Erdener Abi:Afiyet olsun
Teoman:Babamın öldüğü yaştayım
Erdener Abi:Başın sağolsun

***

Malt: Aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır
Erdener Abi: Doyur

***

Üçnoktabir: Belki hiç durmadan uyusam iki gün çözülür bu zor düğüm dünün benden aldıklarını belki geri verir öbür gün
Erdener Abi:Uyanama emi

***

Duman: Elimdeki saz yeter canıma
Erdener Abi: Götüne girsin

***

Aslı: Kim demiş aklımdan zorum var
Erdener Abi: kim demişse doğru demiş
Aslı: Dans etmeye ihtiyacım var
Erdener Abi: Kıvırdığını göremeyeceğim kadar uzağa git

***

Metro: Elleri sahte,gözleri sahte,sevişmeleri sahte insanlar tanıdım
Erdener Abi: şu geçen taksim metrosu mu?

***

Candan Erçetin: Bu sabah uyandım bu sabah senden ayrıldım
Erdener Abi: Allah razı olsun

***

Gripin: Hayat mars etti yine üstelik zar tutarak
Erdener Abi: Zar tutmadan atılmaz

***

Göksel: Depresyondayım unutuldum aldatıldım sevgilimden ayrıldım çok yalnızım
Erdener Abi: Allah kurtarsın

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları