Bugün uzaksın bana, çok da umrumda…

Wordpress’kene haftada bir iki şarkı sözü falan paylaşırdım da blogger’a hiçbirini taşımadım. İlki bu olsun çünkü keşfedilmeye laik bir şarkı. Bilenlerinizin bir çoğu bu şarkının Pinhani’ye ait olduğunu sanıyor olabilir, ben de Pinhani şarkılarını ararken buldum ancak hem Pinhani’nin solisti Sinan’ın sesini bilenler farkı anlayacaktır hem de zaten Pinhani’den bu şarkının kendilerine ait olmadığına dair resmi açıklama yapıldı. Şarkı Pi adlı bir gruba ait. Başka hiç bir şarkılarını bulamadım. Bilen, duyan varsa bana haber versin lütfen, tek şarkılık bir yetenekleri olmadığı ortada, diğer şarkılarını da duymak isterim. İşte size Pi ve Çok Da Umrumda…

Hayat boş, elde var sıfır. Hiç birşey yok yine yalnızım.
Bir tek ben varım etrafımda, hiç kimse yok ki başka.
Oysa alışmıştım sana,görmeye seni her gün başka başka.
Nerdesin? Bilmiyorum ve seni hiç özlemiyorum.

Bugün uzaksın bana, çok da umrumda ağlıyorum sanma
Sakın ha üzülme benim adıma, bu daha fazla koyar bana

Yoldan geçen herkesin aklına takılırsin ahh bi sana baksa
Başka ne istersin ki sen bundan daha fazla?
Evet; hoşsun, güzelsin ama sadece bunlar yetmez ki bana.
Nerdesin? Bilmiyorum ama seni hiç istemiyorum.

Bugün uzaksın bana, çok da umrumda ağlıyorum sanma
Sakın ha üzülme benim adıma bu daha fazla koyar bana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları