22 Haziran 2010 Salı

Değişen roller

Klişelerin hepsini unutun. Bunca yıl keşfettiğiniz karşı cinsiniz artık klişe dışı!
Ne kadınlardan bahsediyorum sadece ne de erkeklerden. Bu iki taraf tarih boyu birbirini kıskanmış olacak ki artık kalıplarından taşıp karşı cins klişelerini yaşamaya başladı.

Kadınlar artık centilmenliği itici buluyor, çıt kırıldım havalarında gezmiyor, duygularını saklıyor.

Erkeklerse duygularını direk olarak söylemiyor, şifreliyor, dolambaca giriyor, ilgi bekliyor, naz yapıyor, trip atıyor.

Bunlar bir yere kadar tahammül edilir olsa da erkeklerde en nefret ettiğim değişim bakım yapmaları. Artık parfüm falan bakım sayılmaz da ağda yapmalar,sürme çekmeler, kırıtmalar, modayı takip etmeler… Noluyor lan size malak mısınız? Dünyada hiçbirşeyden nefret etmem feminen erkekten nefret ettiğim kadar. İbneysen ibneyim de biz de seni erkek kategorisinden çıkartalım olsun bitsin.

Eee şimdi erkekler bu kadar kadınlaşırsa ilişkide erkek rolünü üstlenmek de kadına kaldı tabi. Geçmişini de ekle üstüne bir de toplumsal baskıyı koy hatunlar da artık daha sert olmaya başladı.

Tamam ben demiyorum ki erkekler odun olsun,duygusuz olsun falan. Hele ki Erkekler ağlamaz tezine sonuna kadar karşıyım. Neden ağlamasın ama kadın kendisi ne kadar güçlü olursa olsun,özgüveni ne kadar yüksek olursa olsun yanındaki erkeğin onu taşımasını ister. Bazen öyle tipler görüyorum ki biri gelse hatuna asılsa “Buyur abi senin olsun” diyecek gibi duruyorlar. İğrenç!

Zaten bu erkek milleti tarih boyunca hiçbir şeyin ortasını bulamadı ki! Güçlü ol,kadınsı olma dersin maganda olur, azıcık romantik ol dersin ibne olur. Çocuk yapalım dersin 5 tane yapar,istemiyorum dersin seni boşar.

Ya hatun milletine ne demeli. Sinsiyiz yahu sinsi. Geri planda kalırız, erkeği kukla gibi oynatırız, suçu da erkeğe atarız. Şeytanın önde gideni,dönme dolabın ustasıyız. (Bkz: Hürrem Sultan) Her başarılı erkeğin arkasında varız da düştüğünde hiç mi rolümüz yok? Olmaz mı bee! Gizli başrol oyuncularıyız resmen. Bu erkek milleti zaten bizim bok yememizle bu hale geldi. Zavallıcıklar zaten başının(!) dikine gitmekten yol yordam mı biliyor.

Her neyse işte işin özü yok kadın duygusaldır,yok erkek korumacıdır, yok kadınlar şöyle,erkekler böyle falan kalmadı onu demeye çalışıyorum. Ya bu türleri yeniden keşfe dalıcaz ya da boşvericez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder