Aşk değil,dost… Bu da sana kapak olsun Doritos!

En az sanat, sanat için midir yoksa toplum için midir? kadar klişe ve gereksiz bir soru vardır: Dostun mu aşkın mı?

Bu soru şimdiye kadar çok gündemde gezinmez,aralarda geyik olarak çevrilirken işgüzar Doritos tuttu bunu reklam kampanyası yaptı. Öyle basit bir kampanya da değil Adriana Lima eşliğinde... Neymiş "Adriana Lima dost muymuş sevgili miymiş" lan bu soruya ben bile sevgili derim :) Adriana Lima lan boru mu. Allah özenmiş de yaratmış resmen hatunu.

Fakat bunlar değil ki söylemek istediğim aaaAAAaaa (:

Şimdi biz severiz ya aşk şarkılarını,aşk acısını vesaire sanıyoruz ki dünyadaki en önemli şey o... Ben bu klişe ve gereksiz soruya gayet net bir cevap veriyorum arkadaşım : Aşk değil dost,bu da sana kapak olsun Doritos!

Aslına bakarsanız hemen hemen herkes de bu cevabı verir lakin gelin görün ki ne dinlediğimiz şarkılarda,ne izlediğimiz filmlerde dostluk yoktur. Önemli olan sevgilidir,aşktır.

Çünkü dost tatlıdır,yanındadır,destekçindir,aşk ağzına sıçar o temizler, giden yaratır o kapatır, sen ağlarken o da ağlar, sen ağlarken sarılır, sen ağlarken ağlatana söver... Ama gelin görün ki elde var bir! Yani dostumuz o kadar yanımızda ki her zaman yok olup gidebileceği aklımıza bile gelmiyor. Her an "Ay terkederse,ay giderse,Ay ederse,Venüs ederse,Mars ters döner de götüme girerse..." ama bir kişi de arkadaşlarını kaybedebileceğini düşünmez. O da bir ilişki sonuçta, her ilişki gibi yara alabilir,bozulabilir, kırılabilir falan filan...

Hee ben bu kadar ötüyorum da ben çok mu özenip bezeniyorum... Valla hayır. An geliyor 2-3 hafta arayıp sormuyorum bile. Ama işte dostluk güzel aq sen sevgilini 2-3 hafta arayıp sorma bakalım kimlerin yatağından topluyosun. Ama dostun öyle mi ararsın "Efendim yavrum?" der.

Oysa ilk reklam ne kadar güzeldi. Kankamatiğe ne kadar çok doritos atarsan o kadar sağlam bir kanka çıkıyordu. Birisi bi gıdım veriyordu kısa boylu geliyordu. Birileri paketi boşaltıyordu Adriana Lima çıkıyordu. Reklamın dediği şey şuydu; Dostluğunuza ne kadar yatırım yaparsanız,o kadar güçlendirirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları