Bu kadar yeter mi? Yetmez

Arka arkaya yeni isimler,yeni albümler çıkıyor piyasaya. Kimisi dandik dundik işler yapıyor,kimisi adını duyuramıyor. Ne tuhaftır ki ilgi görenlerin çoğu dandik dundik işler yapanlar ama neyse diyorum burda

Facebook sağolsun her gün pek çok video paylaşılıyor ama şimdi bu video geyiklerinden değil şirin mi şirin,yetenekli mi yetenekli bir müzisyeni Facebook video paylaşımlarından keşfetmemden bahsediyorum;Güler.

Mehmet Turgut imzalı, Akasya Aslıtürkmen cilalı, Gripin’in solisti Birol katkılı Bu Kadar Yeter klibi ile keşfettim kendisini. Harika bir sesi ve yeteneği var. Albümü hemen edindim dinledim. Albüm demek doğru mu bilmiyorum EP albüm demişler farklı birşey galiba. 5 şarkıdan oluşmakta, 1 cover içermekte.

-Sevgilim Hoşçakal (Buyrun klibi)
-Bu Kadar Yeter (Buyrun klibi)
-Adem Olan Anlar-Sezen Aksu coverı (Buyrun canlı performansı)
-Geçmişin İzlerinden (Buyrun canlı performansı)
-Hayali Resim

Albümde en çok sözleri beğendim ben,zaten söz sağlam olsun gerisi bir şekilde gelir. Genelde hüzünlü bir hava var ama öyle insanı aptallaştırıp depresyondan depresyona sokmuyor. Ben albümde gidenin arkasından güçlü duran bir hatun sezdim. Hatta giden de denemez kendisi gitmiş gölgesi kalmış bir kişi sanki. Hatta cover da,kendi şarkıları da bir kişiye söylenmiş gibi ama anlatılan da unutulmamış Bu kadar yeterin içinde Birol Namoğlu ile bir temsil edilmiş sanki ya da bana öyle geldi. Aynı aşkın iki taraflı haykırışı olsa gerek.

Kliplere gelince ikisi de ayrı bir güzel ama ben Bu kadar yeter klibini çok beğendim. Klipte Güler yer almıyor. Akasya’nın oyunculuğu,Mehmet Turgut’un müthiş kurgu ve görsel zekası şarkıyı anlatıyor zaten.

Peki bu kadar yeter mi? Yetmez… En kısa zamanda Güler’in dolu dolu bir albümünü raflarda,kliplerini ve kendisini TV programlarında, şarkılarını iletilerde,Güler’i de festivallerde görmeyi diliyoruz [Ne doyumsuz karısın Kıvıl yaaa]

Keşfedilmeye değer bir müzisyen diyor topu size atıyorum artık (Buyrun resmi sitesi).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları