Ama ben hep böyleydim… Sen beni böyle sevdin…

İnsanoğluyuz… Olanı olduğu gibi kabul etme gibi bir yeteneğimiz yok malesef. Kimisini farklı diye kimisini aynı diye sevmeyiz. Sürekli bir müdahale,değiştirme çabası… Kimseyi eleştirmiyorum kesinlikle bu davranışları ben de yapıyorum. Dedim ya insanoğlu.

Ama benim asıl kızdığım şey başka. Siz olduğumuz gibisiniz, karşıdaki böyle tanıyor,böyle seviyor… Ama zaman geçtikçe belki de başta hoşuna giden şeyler batmaya,rahatsız etmeye başlıyor ve değiştirme çabası,eleştirme aşkı…

Ben de isterdim pısırığın teki olayım, “Tamam canım,okey bebeğim” diyeyim ama hayat izin vermedi. Bende direk isyan bayrağı. Belki de ondandır bu kadar yıpratıcı olmam… kim bilir? Alttan alma kavramı yok bende. Bağırır çağırırım ama içimde de birşey tutmam patlar sönerim. Bana kalırsa içinde tutmaktan daha mantıklı bir hareket.

Konumuza dönelim ya kafam güzel kafam dağıldı :) Ne diyorduk hee evet sonradan değiştirmeye çalışanlar… Yazının bu kısmında sadece aşk meşk ilişkileri üzerinden yürütüyorum mevzuyu. Çünkü benim için dost candır,ciğerdir,her halinle kabul edendir ayrıca da kendi üzerimden banane benim sitem zaten Güzin Abla olup derdinize derman olma gibi bir niyetim de yok (evet içtim!)

Şimdi bu erkek millet böyle uzaktan görüyo beğeniyo… Başta güzel geliyo, “İyi kız,hareketli kız,kafa dengi kız,eğlenceli kız,süper yaaa!” falan. Ama iş ciddiye bindiğinde yani erkeğin gözünde onun olduğunda durum farklı. “Ya bi dur” ilk aşama… Sonrası şikayet, kıyamet… Neymiş? Neden çok kız arkadaşım yokmuş… Neymiş? Çok dikkat çekiyormuşum?… Neymiş? Umursamazmışım… Son aşama da benden gelen; “Ya senle olmuyor“… Olmuyor… Olmaz da aq. Sanki ben seni kafesleyene kadar hanım kızı oynadım da sonrada değiştim.

Tamam ilişkide iki taraflı fedakarlık,anlayış falan filan da kimse benden değişmemi beklemesin arkadaşım. AMA BEN HEP BÖYLEYDİM SEN BENİ BÖYLE SEVDİN! yalan mı??? Hee burda bir yalan varsa o da sendendir kuzum. Kafanda “Şimdi böyle de zamanla durulur” varsa, hatta daha da kötüsü “Ben hallederim yaa” varsa başka kapıya lütfen.

Sonra da çapkın diyorlar… Ben çapkın mapkın değilim sadece uğraşamıyorum. Ama sen de uğraştırma be arkadaşım. Huzur istedik çok mu senden ve senin türünden. Neden senin huzur anlayışın birden sadece kız arkadaşlarla görüşmek, sensiz içmemek, sensiz dışarı çıkmamak, sensiz nefes almamak oldu?

Belki de o yüzden şu an bu kadar huzurluyumdur. Belki de benim kurbağa prensim beni değiştirmeye çalışmadığı için hala onunlayımdır. Belki de en nihayetinde şu lafı söyletmeyen birini bulmuşumdur.

Demek ki neymiiş? Kıvıl çapkın mapkın değilmiş,sadece adamını bulamamış :)

Son olarak bir öz eleştiri de ekleyelim ama şarkılı olsun,başlıkla uyumlu olsun… Sözleri aşağıda, kendisi Tamam,tamam öyleyim
Bir öyle bir böyleyim
Hergün tanış benimle
Bir güler, bir ağlarım
Anlatırım,saklarım
Alış şu hallerime
Farkında bile değilsin… Seni cezbeden de bu
Niye beni seçersin? Etraf desensiz dolu
Ben bu gün nasılım?
Yakın mı uzak mıyım ben? Off ne bileyim…
Açık bir kucak mı yoksa bir tuzak mıyım ben?
Ruhum hep desen desen
Ama ben hep böyleydim sen beni böyle sevdin
“Değiş”
desen de olmaz
Durup bak renklerime bir demet yap kendine aşkımız öyle solmaz
Farkında bile değilsin,seni cezbeden de bu
Niye beni seçersin? Etraf desensiz dolu
Ben bugün nasılım?
Yakın mı uzak mıyım ben? Off ne bileyim
Açık bir kucak mı yoksa bir tuzak mıyım ben? Birini seçeyim
Sakin mi serin mi? Benim mi senin miyim ben? Bunu bir düşüneyim
Kalp miyim akıl mı? Aklı karışık mıyım ben?
Ruhum hep desen desen



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları