Boğulmaman için gemiyi terk etmen en doğru seçim

“herkesin değil bir tek senin yerin var geçmişimdeki iyi kötü anlarda. yanımdaydın ya ne isterdim daha ama evet her güzel şeyin de bir sonu var, tabii haklısın sen, boğulmaman için gemiyi terketmen en doğru seçim. görünürde nefes alıyor gibiyim, görünürde gülüyor ola da bilirim, görünürde yaşıyor gibi olsam da içten ölünür de. herkesin değil en çok senin payın var bu hayattan kopup ölü balık halimde, son bir iyilik yap at beni denize. görünürde nefes alıyor gibiyim, görünürde gülüyor ola da bilirim, görünürde yaşıyor gibi olsam da içten ölünür de. ölünür de farkına varamaz insan, ölünür de kopamaz bu dünyada, ölünür de yaşayan sıradan biri gibi görünür de.”

Kaç bakalım, nereye kadar ya da kaç aşka kadar kaçabileceksin, bu koşturmaca kafana ne vuracak da anlayacaksın aslında koşu bandının üstünde terlediğini diye düşünürken bir şarkı, sadece tek bir şarkı bitirdi beni. Her zamanki gibi tabi. Aşk acısını başka bir aşkın içinde yaşarsan bir yerde vurur insana. Bir aşktan diğerine, her seferinde… Neyi tam yaşayabiliyorum ben bu koşturmacada, neyin tadına varabiliyorum bilmiyorum. Bir karmaşaya soktum kendimi, kafam allak bullak, neyi ya da kimi istediğimi bilmiyorum. Bir tarafım yeni bir hayat diyor, bir tarafım sök at her şeyi… Off be Kaçak, gece gece reva mıydı bu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları