Hayatımsın cümlesinde “Gizli Özne” sanmıştım kendimi

Rahat bir üç yılı var Gizli Özne geçmişimin. Grup Antalya’lı olunca izleme olanağı falan olmamıştı haliyle, Çamur’la ortak konserlerine de gidememiştim falan ama yıl 2009 Gizli Özne her cuma burnumun dibinde program yapmakta, ben yine gidememelerde. Sonunda 1 Aralık tarihinde, Hayal Kahvesi’nde, Gizli Özne sahnede, ben burunlarının dibinde…

Sahneden önce biraz muhabbet, özlemişim uyuz Ali’yi, severim kendilerini :) Grubu sahneye uğurluyor standart Hayal Kahvesi köşeme geçiyorum. Üst katta en köşedeki masayı gelir gelmez kaptım zaten ben. Yalnızım ben çok yalnızım… Tek başıma kalakaldım falan derkeeeen Korhan’la karşılaştık kalabalıkımsı bir arkadaş grubuna dail olmuş oldum ben de, Allah’ın sevdiği kuluyum vesselam :)

Grup cover parçayla açılışı yapıyor, biraz sakıncalı buldum ben bu durumu. Single çıkmış, albüm hazırlığındasın, Hayal Kahvesi’ndesin ve coverla açılış… Olmadı sanki. Grup hala bar grubu havasından çıkamamış demek ki, olsun o da iyidir, samimidir,sıcaktır.

Programlarında özellikle kendi şarkılarına yoğunlaştım ben çünkü gerçekten harika şarkıları var Farketmez, Böyle de Güzel, Özür Dilerim, Kör Kuyu vs vs vs güzeller yani, seviyorum ben. Serseri ve İnce Bir Cam Yüreğim yeni şarkılardan, çok dinlemişliğim yoktu ancak Serseri’ye bayıldım.

Coverları genelde yabancı şarkılardı ancak MFÖ-Mazeretim var süperdi kesinlikle. Özlem Tekin-Aşk Her Şeyi Affeder Mi? ise olmamış, yıllardır bildiğimiz havasında notasına dokunmadan söylenmez artık bu şarkı.

Sonuç olarak kendi şarkılarına yoğunluk verip arada cover yaparlarsa, yaptıkları coverları olduğu gibi değil de yoğururlarsa bir de şu bar grubu havasından çıkarlarsa Gizli Özne canlı takip grubuna alınır. Kayıtlarında falan zaten sorun yok, şarkılarını seviyoruz ama sahnede biraz sorun var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları