Bensiz mutluysan…

Hani var ya bir Pinhani şarkısı; “Bensiz mutluysan hep öyle kal.” severim ben o sözü, zira içindeki sitemi hissederim. Öyle “Bir tek dileğim var mutlu ol yeter” gibi değildir. Klasik ayrılık tribini yaşayamadım ben yav, ben seni mutlu edemiyorum başka kollarda mutlu ol insanı olamadım ya da benden sonra da mutlu ol insanı olamadım. Bencil değil sencil olamadım :)

Bir insanın mutluluğundan mutluluk çıkarmak kolay ve güzel bir hadisedir lakin bu kişi eski sevgili değilse, mutluluğu sensizlik değilse ve başka biriyle değilse. Yerim ulan mutluluğunu, ben seni düşüneyim hala, her atraksyonun içinde “Lan o da olaydı, bak severdi bunu, biz yapmıştık/gitmiştik/izlemiştik/etmiştik triplerinde olayım, sen bensiz mutlu ol üstüne üstlük bundan dolayı benim mutlu olmamı bekle ve burda da bencil ben olayım hııı hııı oldu gülüm. Mutlu falan olmam arkadaş ben senin mutsuz olmanı istemiyorum ki benle mutlu olmanı istiyorum hee sen becerememişsindir orasını bilemem sonra da “Sensiz de mutluyum bak ne güzel hadi bunun için tebrik et beni.” deme, etmem.

Oldu olacak nikahına beni çağır sevgilim, istersen şahidin olurum senin. Basarım ulan o nikahı, yıkarım ortalığı.

Heee ben seni atlatmışımdır, unutmuşumdur, artık arkadaş ya da hoş bir anısındır ne halin varsa mutlu ol orasına karışmam bak :) O kadar da iyi bir insan evladığım,yerim kendi kendimi.

Şimdi buraya nereden geldik? Hale ile konuşmamızdan. İlham perime burdan teşekkürler ediyor bu gereksiz fikir paylaşımı yazımı herhangi kişi ya da kurumlara ithaf etmeden direk gereksiz şeylere yolluyor S&C ve ya Kıvıl İnsanı’na uğratmıyorum bile… Saygılar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları