Ben ki sevmekten hiç usanmam

Bugünün Begüm’le geçeceği belliydi günler öncesinden. Plan başkaydı, sinemaya gidilcekti falan olmadı ama Begüm’le geçti sonuç itibariyle. Gün Begüm’le geçiyorsa konu da az biraz bellidir. Begüm ve ben 3-4 yıllık arkadaşız, özellikle bu sene içinde dost ünvanını da hakkıyla kazanmıştır kendisi, çok sevdiğim bir insan evladıdır yalnız ne enteresandır ki birbirimizden çok farklıyızdır. Bu farklılık özellikle bir mevzuda kendini çok belli eder; Aşk

Begüm kırılmaktan korktuğu için aşktan kaçan, kendini aşka ve aşkın her duygusuna,dütrüsüne kapamış biridir. Bense aşkı dibine kadar, son damlasına kadar sömüren, yaşayan, yaşatan ve her kazığa rağmen bir sonraki aşka koşan biriyimdir. Aşk benim için bir kişi değil yaşanan andır, duygudur, anılardır. Dünyada biri için bir kişi mantığına hiç inanmam, doğru kişi yoktur, aşk yaşanandır benim için.

Ben ne yaşarsam yaşayayım iyi ya da kötü aşktan vazgeçmeyen, aşkı arayan, bir sonrakini bekleyen biriyimdir. Aşksız yapamam, yaşamadığım an eksiktir herşey. Herşeye sahip olsam bir aşkı yaşamasam hiçbirşeyim yoktur benim, hiçbirşeyim olmasa, sadece aşk olsa herşeyim vardır benim.Bana aşkı tam anlamıyla yaşatabilen herkes hayatımın erkeğidir, erkek aşkı yaşamada amaç değil araçtır. Amaç aşkı yaşamaktır.

Aşk herşeydir, aşk yemeğini paylaşmaktır, aşk bir şarkıda onu bulmaktır, aşk bittikten sonraki acıdır, aşk başlarkenki heycandır, aşk onu gördüğünde elinin ayağının dolaşmasıdır, aşk sorununu çözmeye çalışan kişinin çabasıdır, aşk derdine deva olduğun kişinin memnuniyetidir, aşk seviştikten sonra sağ göğsüne yatıp elinle kalp atışlarını hissetmektir, aşk kokusunu yastıkta bulmaktır, aşk içindeyken başkasını düşündüğünde bile aldatıyor hissetmektir, aşk bir konserde manidar bir şarkıya gözünün içine bakarak eşlik etmektir, aşk seni kısıtlamasına tatlı bir isyandır, aşk bittikten ya da bitirdikden sonraki pişmanlıktır, aşk içip aramaktır, aşk duymak istediğin sesin sahibinin verdiği histir, aşk iki eli kanda olsa senin için gelendir, aşk eski aşkların yaralarnı sarmaya çalışanın çabasıdır, aşk sevginin tutkuya dönüşmüş halidir, aşk her an elini tutma isteğidir, aşk onsuz nefes alamadığını hissettiğin birini bulmaktır…

Bunların hepsini ya da bir kısmını herhangi biriyle yaşayabilirim, bunları yaşayabileceğim her erkek benim hayatımın erkeğidir, benim için kalbimin ritminin bozulması, ayağımın yerden kesilmesi, konusu açıldığımda gözümün ışıldadığı birini bulmaktır aşk, o kişi değildir.

Her giden bir parça alsa da parça bütünden küçük ama bütünü oluşturan birşeydir. Her giden aslında gelirken beraberinde getirdiği şeyi alır götürür. Bence aşkı yaşamaktan birşey eksilmez benden, giden parçalarım yoktur ekledikleri vardır. Belki acı bırakmıştır, belki mutlu anılar, belki de kendilerini bırakmışlardır…

Ben kırılırım, yıkılırım, acı çekerim diye güzellikleri bir kenara itip kendimle başbaşa kalıp bunca güzel histen kendimi mahrum bırakamam çünkü ayrılıklar da sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hala sevgili

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları