2009 raporu: Konserler

İşte yazmaya can attığım ama yazmaktan da deli gibi kaçtığım yazı :) 2009 içinde o kadar konsere gittik ki unutucaklarım da olacaktır garanti. Tarih falan filan yazamıycam, mekan ve kimle gidildi falan onları hatırlıyorum çok şükür :)Hadi bakalım… Tarih sırasıyla koymaya çalışayım,tam zorlaşsın

  1. Yasemin Mori-Ghetto (29 Ocak) Şevket’le senenin açılışı. Albümüne hasta olduğum hatunun konserindeyiz, mutluyum adıma zira yeni çıkış yapan birinden şahane bir performans beklemiyordum zaten ama beklediğimden de iyiydi. Sonraki konserlerini beğenmesem de Ghetto’daki konseri çok beğenmiştim.
  2. Nev-JJ Balans (14 Mart) Tek izledim, ara sıra yalnız bırakmamak için Cem geldi gitti ama yalnızdım işte :) Sanırım yalnızlığın cana tak ettiği an da Nev’in “Ele Güne Karşı” coverına denk gelmekte. Zor, Sen Gibi şarkıları da son nokta olmuştu, sıçarım tek başıma da mutluyum triplerini dediğim anlardır :)
  3. Redd-Studio Live (18 Nisan) Burak’la tanıştığımız konser olmakta bu da. 21 bir kaç gün önce raflarda yerini almış,daha tek bir şarkısını bile bilmiyoruz ama Redd yeni albümden söylemekte ısrarlı dolayısıyla biz de koptuk konserden falan muhabbete daldık.
  4. Aylin Aslım-JJ Balans (22 Nisan) Burak’ın konser kankalığından ferargah edip sevgili ünvanına yaklaştığı konser olmakta bu da. Yeni albüm, yeni konserler falan beklerken o günden yeni aşkın ortasına düşmüşüm ben meğersem. Sen Mi? günün şarkısıydı, arkasından Vosvos’a gidildi,içildi vesaire… AylinOnline tayfasının son tam kadro konseri oldu, sonra da tayfa yıkıldı zaten.
  5. Cenk Han Alkaya-Hayal Kahvesi (18 Mayıs) Ertesi günün tatil olması sebebiyle “sonunda” bir Cenk Han Alkaya konseri gördü gözlerim. İlk konserimdi hem Hayal Kahvesi’nde ayrıca da ilk Cenk Han Alkaya konserim sanırım ben o gün aşık oldum Cenk Abi’nin müziğine, albüm ezberlenmiş defalarca dinlenmiş falan ama canlı canlı dinlemek ayrı bir aşk. Ayrıca Cenk Abi’nin Morrisey coverıyla You Have Killed Me aşkı da başladı. Eklemeyi unutmuşum, konsere Burak’la gitmiştik ayrıca da 1. ayımızı kutluyoduk.
  6. Bulutsuzluk Özlemi-Hayal Kahvesi (16 Temmuz) Yine Burak,yine Hayal Kahvesi… Yarısında çıktık gerçi ama olsun
  7. Foça Rock Tatili (13-14-15-16 Ağustos) Burak,Begüm,İnanç,Cem’le geçen günlerin konser kısmında Teoman, Cenk Han Alkaya, Yasemin Mori, Lordi, Yüksek Sadakat, Parti, Moğollar, Ogün Sanlısoy, Kurban’dı benim için. Kaçırdığıma üzüldüğüm grupların yanı sıra yakaladığıma üzüldüğüm performanslar da vardı
  8. Woo Hoo! ve Kolpa-JJ Balans (26 Eylül) İlk Woo Hoo ve Kolpa deneyimim olan günün devamı da geldi de o günki tadı vermedi, Gözde’nin doğum günü sebebiyle tam kadro doluştuk Balans’a, çok eğlendim ben o gün.
  9. Sakin-Ghetto (16 Ekim) Albümüne bayıldığım Sakin’in canlı performansından sonra açıp bir şarkısını bile dinlemedim sonra, albümde yer almayan şarkılarından beğendiklerim oldu gerçi ama performanslarından hoşlanmadım. Bi daha da gitmem çünkü konserin güzel olduğunu iddia eden Sakin Fanlar vardı,güzeli buysa bir şansa daha gerek yok. Gecenin iki güzelliği vardı biri Hale,Hayriye gibi yanımızda her zaman olamayan dostlarımızın yanımızda olması, diğeri de Bir Defa
  10. Cenk Han Alkaya-Brau Balans (21 Ekim) Üçüncü ve şimdilik son gibi duran (Bu yıl için tabii ki) Cenk Han Alkaya konseri biraz daha özel oldu benim için zira afişini ben tasarlamıştım
  11. Aylin Aslım&Aseton-Bronx Pi(14 Kasım) Asetonu keşfetme, Aylin’e hasret giderme falan bir yana iki yıldır gitmediğim ve yeni haline bayıldığım Bronx’un hali çok hoşuma gitmişti. Girls on Rock günü gayet güzel geçmişti. Burak’la gitmiştik ve son konserimizdi zaten .
  12. Kaçak-Bronx Pi (25 Kasım) Ayrılık sonrası ilk konser, kendime ve çevreye “Yıkılmadım ayaktayım” kanıtı bir nevi. Oğulcan,kuzeni ile gidecekken yolda Atilla’yı görüp onu da gruba kattık yola devam ettik. Vardık, konser başladı ve günün güzelliği, yılın kıyağı; Cenk Han Alkaya. Hep adamı izliycek değiliz ya bir kere de birlikte konser izleyelim :)Albüm şarkıları gayet güzel, albümü bekliyoruz Kaçak’tan.
  13. Özge Fışkın-Hayal Kahvesi (25 Kasım) Kaçak sonrası bir de Özge yapalım dedik. Coverlardan Ben Ölmeden Önce, kendi şarkılarından Bıraktım günün favorileriydi. Begüm,Miraç ve onların iki arkadaşı ile izlemiş bulunduk :)
  14. Batı Yakası-Hayal Kahvesi (26 Kasım) Albümüne bayıldığım,konserine davetiye kaptığım grubun bir de canlı performansına bayılmış bulundum. Batı Yakası artık favori grubum oldu haliyle.
  15. Gizli Özne-Hayal Kahvesi (1 Aralık) Gizli Özne nerden baksan 3-4 yıldır beğeniyle takip ettiğim bir gruptu ama canlı performansları kalite olarak iyi,duruş olarak yanlıştı.
  16. Bir de Güven Erkin Erkal 90′lar partisine gittik, Yuxexes’e katıldık.

Konserler de böyle işte bu yılda, var mı unuttuğum bilmiyorum umarım yoktur :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları