Kırılmak için doğru zamanı bekle

Yine bir How I Met Your Mother konusu; Kalbinizin kırılması için ne kadar beklersiniz? İzleyenler konu ilerledikçe bölümü hatırlayacaklardır ancak alakası olmayanlar da bilmek isterlerse birinci sezonun son bölümünden bahsetmekteyim ben.
Lily ve Marshall’ın aşkına aşığım bilirsiniz. Her şeyleriyle mükemmel çiftlerdir falan da 10 yılı devirip hiç sorun yaşamamış da değiller. Lily’nin evlilik öncesi gelin bunalımına girdiği dönmelerde New York’dan ayrılıp Marshall’sız ve bu aşksız nasıl biri olduğunu keşfetmek için hayallerinin peşinden SF’ye gitmeye kalkması aşklarında büyük sorun yarattı da konumuz bu değil. 3 aylık bir süre vardı, 1 ay sonra da nikahları bu durum Marshall için tek bir cevaplanması gereken soruydu; 3 ay sonra her şey aynı mı kalacaktı? Lily’e de sorduğu tek şey “3 ay sonra değişmeyeceğini söyleyebilir misin? Çünkü bunun sözünü veremezsen kalbimin 3 ay sonra kırılması için ortada dolanamam” aslında konumuz tam olarak da bu sevgili okuyucu.

Erkekler için nasıldır durum bilmem, konuya zaten bir erkeğin bakışıyla girdik ancak Marshall erkek üstü bir karakter, kadınlar için yolun sonu görüldüğünde 1 gün sonra bitmesiyle 1 yıl sonra bitmesinin çok bir manası olmamakta. Sen bundan 7 ay sonra ayrılabiliriz demesen bile eğer ayrılığı çağrıştıran bir bilgi verirsen o saniyeden sonra ilişki 7 ay sonra bitmesi muhtemel bir birliktelik olmakta, dolayısıyla kalbimin kırılması için 7 ay ortada dolanamama gelmekte,bitmekte.

Ben de bekleyemedim,sildim,attım işte fark şu ki onlar 3-4 ay sonra toparlayıp kaldıkları yerden devam ettiler çünkü dedim ya onlarınki mükemmel bir aşk.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları