Aşk Hiç Biter Mi?

Bitti demekle bitmiyor hiç bir duygu, hele ki aşk? Aşk hiç biter mi? Hala dönüp baktığınız, hatırladığınız yerler hafızanızda, aynı tazelikte?
Ezgi’nin Günlüğü süper bir şarkısıyla hislerimin tercümanı oldu. Şarkıların tercümanlığını seviyorum, insan tek değilim şu dünyada diyor kendine. Dünyada sadece ben dolmuş sırasına bakıp hatıralara dalmıyorum, birileri de var bunları yapan ki şarkı yapmış diyor, güzel oluyor. Farklı olmak o kadar da iyi değil bazen, bazen insan kendine benzer şeyler arıyor hayattan, aynı duyguları yaşayan insanlar, seninle aynı düşünen kişiler arıyorsun hayatta. Seviyorum şarkıları bu yüzden, o kadar da farklı olmadığımı gösteriyor bana, zaten farklı olayım diye kasan biri değilim ben de, gocunmuyorum bu hissiyattan, arıyorum aksine.

Ne aşk biter hayatta ne de herhangi bir anı silinir. Baktığınız yüzler, gördüğünüz yerler, duyduğunuz sesler anımsatır o anıları size. Anılarınızla barışık olun zira ne zaman karşınıza geleceği belli değil, hazırlıklı olun. Çalan bir şarkıda, gördüğünüz bir yüzde geliverir film şeridi gibi önünüze, özlersiniz belki, eliniz telefona gider falan sonra aramasın diye dua etmeler… Çünkü kafanızda bitirdiniz, bitti gitti yok artık! Düşüncede böyle ama kalbinizde bambaşka. Düşüncenizde öyle çünkü mantıklı olan o ama mantık denen şey beyinden öte gitmez vücudun herhangi bir yerine hatta kimi zaman beyne de uğramadığı olur kendilerinin.

Aşk hiç biter mi? Biter ama anıları hiçbirşey bitiremez hele ki alışkanlıklarınıza düşkünseniz, hala aynı bara gidip aynı insanlarla görüşüp aynı lokantada çorba içiyorsanız bitmez anılar, patlamaya hazır bomba gibi bekler patlayacağı anı. Yapabileceği tek şey belki buruk bir tebessüm belki de gereksiz bir özlem. Ne yapacağı iradeye bağlı ama bitmez, bekler pimi çekilmiş bir bomba gibi…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları