Alright sir! sure I’ll have another one it’s early

Oldum olası varolan bir teorim var (Burcu iyi bilir) bu teori ilişkilerle ilgilidir ancak unisexdir. Kadınları öven, erkekleri aşağılayan birşey değil kesinlikle,her cinsiyetin savunması; Kesinlikle herşeyi tek bir kişide bulamazsınız!
Buna gerçekten itiraz edebilecek birşey varsa ona hayal aleminde mutluluklar diliyorum. Ben istediklerimin çok imkansız olmadığı kanaatindeydim şimdiye kadar ancak an itibariyle anlıyorum ki imkansızın ötesiymiş bir kişiden bu kadar şey beklemek! Pes ettim.

Ben mi ne istediğimi bilmiyorum? İsteklerime göre kişi bulmaktansa kişilere göre mi istek listesi çıkartıyorum? Bilmiyorum…

Çok değil; hem onunla eğlenebileceğim hem de sıkıcılık dozunu ayarlayabilecek bir sevgili istiyordum. Hem benimle gittiğim yerlere gelmesini hem de yalnız kalabilmeyi istiyordum. Beni isteyen,benim de istediğim birini istiyordum. Birlikte maç izleyip romantik komedi izlemek istiyordum. Sevdiğimi söyleyebileceğim sevdiğini söyleyebilecek birini istiyordum. Bana katlanabilecek benim herşeyiyle sevebileceğim birini istiyordum.

Madem bu imkansız, ben vazgeçiyorum! 6 ay boyunca lanet ettiğim,nasıl yaşamışım dediğim hayatım aslında doğru olanmış,bunu anlıyorum. Kimseden birşey beklememek,keyfine bakmak lazımmış hayatta. Çünkü aşk zaten karşıdakinin keyfini beklemeşmik aslında, bekleyeceğim keyif kendiminki olsun diyorum şu aşamada!

Abarttığımı düşünüyor o şu aşamada, kendine göre bahaneleri var onun da! Sıkıldığımı düşünüyorum şu aşamada, ondan ziyade kendimden oysa. O artık onu sevmediğimi düşünüyor şu aşamada, bense artık onun beni sevmediğini düşünüyordum işin başında. O ayrılmak istediğimi düşünüyor şu aşamada, ben onun ayrılmak için bahane yarattığını düşünüyordum işin başında. O ondan kurtulmaya çalıştığımı düşünüyor şu aşamada, ben onu kendimden kurtulmaya niyetliyim şu anda! O ‘noluyor ya’ diyor şu anda, ben ’senin yarattığın şey’ diyorum ona. O ne yaptığını düşünüyor şu aşamada, ben yapmadıkların için böyleyiz diyorum ona şu aşamada!

O beni seviyor gibi davranıyor gibi geliyor bana şu aşamada, o saçmaladığımı düşünüyor şu aşamada.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları