Sadece çiftken keyifli işler

How I Met Your Mother’ın sürekli değindiği bir konu var efendim; çiftler neyi niye yapar? neler yapmak ister. Kavram şöyledir: Bekar zamanlarda yapan çiftleri gördüğünüzde burun kıvırdığınız ancak çift olduğunuzda yapmaya can attığınız,aslında ziyadesiyle gereksiz ve saçma olan hadiselerdir :) İşte benim yaptıklarım/istediklerim yani “saçma çift işlerim”

1) Kostüm partisinde uyum: Bahsi geçen bölümde konunun açılmasına sebebiyet veren hadise budur. Kostüm partisine gitmek tek başına yeterli olmaz, bir de uyum söz konusu olmalıdır. Bölümde Marshall korsan, Lily de onun papağanı olmuştu. Benim aklıma gelen ikililerse; Batman-Catwomen (Gündüz sevgili gece düşmanlar işte gerçek aşk :) ) , Romeo-Juliet (Nç fazla romantik :) ), Vampir ve avı (Biri vampir, birinde makyajla ense kanı... bence harika :) ), Edi-Büdü (Gayet espirili ve şirin), Adem-Havva (Adem olan anlar), Temel Reis-Safinaz (Temeeel erkekiiim), Hırsız-Polis (Aşk zıtlıkları sever :) ), Hemşire-Hasta/Hemşire-Doktor (Hastayım sana tatlım) Ash-Pikacu (Elektrik alamadım diyenlere :) ) Mr&Mrs Smiht (Angelina ve Brid'in süper karakterleri)  gibi gibi gibi :)

2) Bir çiftle buluşmak: Tekken iğrenç çift oldukdan sonraki zorunlu ihtiyaç, hele ki çevreniz bekarlarla doluysa çünkü ya arkadaşlarınız aşk kazasından ağır kurtulmuş sizi birlikte görmeye dayanamazlar ya aşktan bir sebepten dolayı nefret ediyorlardır sürekli laf sokuştururlar (İyi ki Hale'm ve Begüm'üm var :) )

3)Cümle alem duysun: Facebook ilişki gösterimi, fotoğraflar, iletiler, nickler... Kabul edin eğer sevgiliniz yoksa bunlardan nefret ediyorsunuzdur ancak sevgiliniz olduğu anda yapıyorsunuzdur. Nedeni bilinmez herhangi bir "bakııın benim sevgilim vaaar çatlaa" tarzı bir art niyet yoktur altında. Ancak benim de sinir olduğum bir aşaması var bu işin ki ben daha oraya gelmedim,evlerden ırak; nişanlı, evli göstermek ve sevgilinin soyadını facebook adına ekleyivermek.. yok artık!

4)Romantizmin uğramadığı yerlerde romantizm: Hali hazırda zaten romantik olan yerlere gitmektense olduğumuz yeri romantikleştirelim çabası. Git Galata Kulesine çık, Kız Kulesine git.. yoook onlar zaten romantik, biz salaş lokantamızda, bekar evimizde romantizm yapıcaz bize ne :)

5)"Ben" dönemini kapatmak,"biz" dönemine geçmek: Başlarda "gelir misin?" "yapar mısın?" olan cümle sonları zamanla "yapalım mı?", "edelim mi?" şeklinde değişim gösterir. Biri gidemiyorsa diğeri de gitmez, biri yemiyorsa diğeri de yemez, biri içmiyorsa diğeri de içmez. Bu uyum sağlamadan çok refleks olmakta,yadırgamayın :)

6)Ellerimde ellerin: İşten bende had safhada olan hadise. Bir an ayrılmayacak o eller, mümkün olan her saniyede birleşecek, içi vıcık vıcık ter olsa da takılmayacak. Merdivende, yolda, otururken, ayaktayken, uyurken her an her saniye el ele olunacak. Ben de çözemedim daha sebebini,bırakasım gelmiyor,gelmeyin üstüme. (Yalnız bunu geçen gün Sakin konserinde farkettim ben önceden de yapıyor muydum farkında değilim)

7)Sırılsıklamdık yağmurda...: Havaların da güzelliğiyle,hasta olmak pahasına şemsiyesiz,naturel halde yürünecek sağınakta. Romantik olcaz,hasta olcaz,birbirimize bakıcaz :)

8)Anaç ruhum kabardı: "Birbirimize bakıcaz" demişken abartıcaz, yemesine içmesine karışıcaz, yeri gelecek anne/baba fırçası atıcaz. Birbirimizin hem sevgilisi hem ebeveyli hem velisi olacaz :)

9)Tabu,sessiz sinema gibi oyunlar bizim işimiz: İşi öyle bir raddeye getircez ki konuşmadan da anlaşabileceğimize inanıcaz. Sessiz sinemanın,tabunun ve benzeri oyunların içinde kendimizi kaybedicez :)

10)Sizin ilişki kaç "dönüm"?: Ay dönümü,yıl dönümü, tanışma,kaynaşma,öpüşme vs vs vs herşeyin tarihlerini aklımızda tutucaz, o günler geldiğinde kutlıycaz, kaynaşıcaz falan. Seviyorum 18'lerimizi, 22'lerimizi :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları