Kıvıl’ın cismi mutluluk listesi

Mutluluk hem maneviyatta falan filan tamam ama paranın satın aldığı mutlulukları da es geçmemek lazım; işte cismi mutluluk listem yani mutluluk veren, satın alınabilinir/yapılabilinir şeyler :)

  • Makarna: Mümkünse kendim yapmak isterim, lokantalardaki makarnaları çok sevmem ama olursa da hayır demem :) Makarna bana mutluluk hormonu salgılatan en lezzetli yiyecek :)
  • Çikolata: Buna kimsenin itirazı yoktur herhalde :) Sütlü ya da bitter, fındıklı ya da antep fıstıklı hiç farketmez neyli olduğu, olsun yeter.
  • Konser bileti: Hele ki günü,yeri uygunsa bir de sevdiğin biriyse dünyanın en değerli şeyi oluveriyor gözümde,eğlence manyağıyım :)
  • DVD: Şuan elimdeki en değerli eşyalarımdan biri kesinlikle Şevket'in aldığı Pink DVD'si. Mimiklerden danslara kadar ezberlediğim bu DVD günümün vazgeçilmezi. Bunun yanı sıra filmlere de hayır demem. DVD'yi daha çok seviyorum çünkü içinde çekim hatalarından çıkarılan sahnelere, röportajlardan yapım aşamalarına filmle ilgili herşeyi önünüze seriyor. Özellikle efekti bol filmlerin ve çizgi filmlerin DVDlerine bayılıyorum.
  • Müzik CD'si: Yeni çıkmış bir albüm, maziye gömülmüş bir albüm... Farketmez müzik benim için vazgeçilmez, bende olmayan,aradığım,almayayı dört gözle beklediğim bir albüm gibisi yok.
  • Sinema bileti: Kusura bakmayın insan evlatları "Nasılsa internetten indiririz" tarzı söylemleri sevmiyorum :) Küçücük laptop ekranında izlemektense salonda izlemeyi daha çok seviyorum hele ki 3D ise off tadından yenmez.
  •  Maç bileti: Daha bi Fenerbahçe maçına gitmişliğim yok,yazık bana :)
  • Tekila/Sex on the beach: Biranın ya da başka bir alkollü içeceğin sadece mutluluk verdiğini söylemek güç ancak tekila ve sex on the beach shot olduğundan mıdır nedir bilmem bana çok eğlenceli gelmekte :)
  • Yemek tabii ki oburum ben oburuum,oburuuum,oburuuum :) Adana kebap, tantuni, kokoreç... bu liste böyle gider :)

Aklıma bunlar geldi şimdilik :) Vardır daha tabii ki :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları