İyi ki doğdun, iyi ki oldun

Bugün Begüm'ün eniştesi,annemin damadı,benim herbişeyim Burak'ımın doğum günü :) Lanet olası IMF yüzünden aşkımız sekteye uğrasa da turşucunun ikramı turşu suyu hesabı benim hediyem de bu olsun :)

Ziyadesiyle sıkıcı bir Redd konserinin en güzel yanıydı seninle tanışmak, bütün gece bana asılmanı bekledim, alışkanlık işte :) Tam "Hoşlanmadı demek ki" derken gelen Aylin gecesinde, sigara bahanesiyle...

Ertesi gün büyük meclis önündeyiz. Kızların dostlarıyla tanışmak zordur sen ilk günden üstesinden geldin. O dostlarımdan biri gitti, sen hiç gitmedin.

Ben de dail herkes iki gün,üç gün sürer en fazla dedi, en iyimseri Diren'di; "1 ay sonra biter" dedi, bunu diyeli 6 ay geçti (10 gün için kırmayalım şimdi birbirimizi :) )

Ardından baş başa tatil; Foça. Barışarock ve Zeytinli vakaaları, gene herkes ayrılırsınız nidalarında. Bu sefer ben de inanmışım sana ayrılırsınız diyenlere siktir çekiyorum :) Rüzgar çadırı devirirken ben uyanmayayım diye çadırı tutup uykusuz kalan adam bırakılır mı be :) Farketmedin belki ama ikinci büyük meclise çıkmıştın orda. Hale ve Begüm. Hale'nin tek lafıyla adam bırakmışlığım vardı, bir tırsmadım değil aslında, merakla bekledim yorumunu. Sadece Hale değil, ablası Hayriye, Begüm, İnanç... Tek söyledikleri şey senin bana iyi geldiğindi. Ben farketmedim belki değişiklikleri falan onlar söyledi çok değiştirmişsin beni.

Sende ne var bilmiyorum ama senle olmayı seviyorum. Sevgililikten de başka birşey zaten bizimki insan bitkiyi besler,bitki insanı budur doğanın dengesi, işte öyle birşey bizimkisi. Benim seni ne kadar beslediğim tartışılır belki, bildiğin kadın halleri,bazen duru su bazen zehir hesabı ama sen kırmazsın beni,kızmazsın di mi :)

Bugün yanında olmayı çok isterdim hoş hangi gün istemedim :) Her ay iki kere ay dönümü kutlamamızdan belli bahane sevgimiz :) (Lanet olası IMF :) ) Sabah yorgun argın gelip geldiğinde, uyumadan önce okursun muhtemelen; Günaydın sevgilim ve iyi uykular herşeyim. Çok sık söylemesem de bildiğinden eminim; Seni çok seviyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları