Haydı Kıvıl savaşa!

Yaşasın birbirini vurmanın yasal olduğu zararsız savaş ortamı! Yıllardır içimde ukte olan paintball arzum sonunda gerçekleşti iyi ki varsın Kampist!

Dershanenin de başlaması,sınavın yaklaşması,Okul-Staj-Dershane-Ev dörtgeninin bunaltıcı açı eşitliği arasında özünü kaybetme,kendinden geçme Kıvıl dedim ve soluğu Kampist.Org'un Kilyos'taki paintball etkinliğinde aldım. Gidilesi etkinliklerde de yazmıştım zaten ama pek takan olmadı beni :)

Dershaneden koştura koştura eve, evden koştura koştura Sarıyer'e ve sonunda Kilyos'a varmış olmamın aslında pek bir önemi yoktu zira yürüyerek gitsem o saate yetişirdim zaten :) Bilinmesi gereken şey şudur ki oynaması kadar olmasa da izlemesi de gayet zevkli bir etkinlikti. Özellikle birbirini tanıyan ekiplerin daha sahaya girmeden başlayan neşeli atışmaları, strateji toplantıları ve onların maç heycanına tanık olmak süperdi.

Bizim oyuna gelince bir kere en büyük sorun maskemizdi zira terden ve nefes alışverişimizden buğulanan maskelerle bırakın karşınızdakinin takımını görmeyi karşınızda birinin olup olmadığını görmeniz bile imkansıza yakın bir hadise.

Onun dışında hırslanıp kendinizi gerçek bir savaşta hissetmemeniz için bir neden yok. Takım ruhu da çok çok önemli kesinlikle bireysel bir oyun değil. Sadece bayrağa giden karşı takım elemanını haber vermek değil, tehlikede olan arkadaşınızı bir şekilde uyarmak yerine ona yardıma gitmeyi tercih ediyorsunuz refleks olarak. Maskelerden kim olduğunu bilmeseniz, bilseniz bile sadece aynı takımda olmanız bile bir nevi "askerlik arkadaşı" psikolojisi yaratıyor. Bizim aynı siperde pusuya düşüp vurulmamak için iç içe girdiğimiz arkadaşın adını şuan hatırlamasam da kendisine selamlarımı yolluyorum :) Tabii ki diğer takım arkadaşlarıma da ;)

Bizim maç dışardan ne derece eğlenceli ya da heycanlı görünüyordu bilemiyorum ancak biz içinde gayet eğlendik dediğim gibi maske hadisesine bir çözüm bulunabilinseydi çok daha eğlenebilirdik çünkü sipere sıkışıp maskeyi temizlemeye çalışmalarımız ya da maske için siperden çıkıp kuleye gidip temizleyip geri dönmelerimiz 15 dakikalık set olan oyunu çok engelledi :)Onun dışında bir tecrübem de kesinlikle mermi bitmeden almamam gerektiğiydi zira oyun sonunda boş boş siperlere hedef alarak boşalttık aldıklarımızı :)

Kampist.Org etkinliği olsa da insan yanında yakın arkadaşlarını falan arıyor. İşte hayali paintball takımım: Burak(Kesinlikle olması lazım hem manevi destek,hem koruyup kollayacak sığınak,hem de atış uzmanı), Burcu(Varlığı yeter zaten de onunla iyi bir ikili olup iki taraftan bayrak atağı yapabileceğimize inanıyorum :) ) Oci(Hırsı yeter),Ezgi(Kuzen tecrübeli sayılır,istekli de ama o göt kalkar mı bilmem :P ), Ozan (Süper savaş stratejisi geliştireceği kanaatindeyim), Begüm ve Hale (Atraksyona girmeden iki kanattan bayrağı koruyacak bu ikili :) Mezzy da orta siperi kollar bana da eğlenmek kalır :) :) korkun bizden ;)

Bu arada sakın siz benim yaptığım salaklığı yapmayın; rahat hareket edebileceğiniz bir pantolonla hatta eşofmanla gidin, yedek tshirt götürün,hırkayı ihmal etmeyin,havlunuzu eksik etmeyin :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları