Devler Ligi’ne bayıldım

Kadınlar için futbol sıkıcı, ilkel ve gereksizdir. Ancak son zamanlarda kadınların da futbola büyük ilgisi dikkat çekiyor. Ben oldum olası severim. Öyle her maçı izlemem falan ama Fenerbahçe’nin önemli maçlarını kaçırmam,derbi ya da kupa maçlarını mutlaka izlerim. Milli maçları da kaçırmıyoruz tabii ki :) Acun özellikle kadınların da izleyebileceği bir lig yaratmış; Show TV’deki Devler Ligi bence Acun’un en iyi işlerinden biri olmuş. Erkeklerin de kadınların da keyifle izleyebilecekleri bir futbol programı var sonunda!

Öncelikle normal bir maçtan daha keyifli olduğunu söylemem lazım. Maç 30 dakika sürüyor, 15er dakikalık iki devreden oluşuyor. Toplam süresinin normal bir maçın ilk yarısından bile kısa sürmesi şahane. Programı güzelleştiren bir diğer unsur da yeşil sahaların özlenen isimlerini hayali bir ligde seyretme şansını vermesi. Sergen Yalçın, Tanju Çolak, Elvir Boliç, Ümit Davala, Hakan Ünsal falan iyi güzel hoş da ben bu programı tek bir isim için izlerim: Van Hooijdonk! Fenerbahçe’nin unutulmaz futbolcusu, canımız ciğerimiz… Ben onu tekrar Fenerbahçe kadrosunda görmeyi beklerken o sanal ligde karşımıza çıktı ama olsun onu seyretmek her platformda şahane :) Ligde Van Hoijdonk pek parlak durumda değil,birazdan Boliç’le maçı var,bekliyorum :)

Sahaların özlenen başka bir ismi de Erman Toroğlu tabii ki. Yıllardır hakemlerle ilgili ahkam kesen eski hakem sahada gördüğüm kadarıyla dökülüyor, biz yıkılmasını,ortalığı yıkmasını beklerdik :)

Geç keşfettiğim programı bundan sonra bırakmıyorum! Seviyorum,takip ediyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları