Yine gidiyorum

İzmir’e bir giden aşık olur,bir daha vazgeçemez derler. Foça Rock Tatili için gittiğim İzmir’e gene gidiyorum ama aşkımdan falan değil :) Aziz Nesin vasiyeti Matematik Köyü’ne gidiyorum,15 gün yokum.

Bütün okul hayatım boyunca kabus olan, 2-3 ders bile dayanamadığım matematiğe 15 gün nasıl dayanıcam? Meçhul! Prof. Ali Nesin’in ve Şirince’nin havasıyla belki ben de havaya girerim de şu lanet ettiğim matematiğin aslında süper birşey olduğunu kavrarım (Belki!)

Aslında benim derdim matematik değil,belki kendisine aşık da olabilirdim annemin olduğu gibi ama aşkımıza maniler var; hocalar ve eğitim sistemi gibi.

Matematik Köyü Şirince’nin de 1 km uzağında, Nesin Vakfı’na ait bir arazide kurulmuş, bildiğin dağ başı bir yermiş, 55 dönümlük ve 30 dönüm zeytinliği olan,sessiz,sakin bir yermiş.

Temiz hava falan belki deniz meniz,televizyon ya da müzik yayını yok. İşin içine matematik girmesi bana yeterince kötü geliyor hiçbirşey bunu şuan güzelleştiremez :)

Her neyse laptobum ve ben sizleri oralardan selamlarız artık :) Bakarsınız “Seni seviyorum Matematik” başlıklı bir yazı olur burda, bundan 1 yıl sonra da “Öss’ye geçirdim” başlıklı yazı, ondan bir süre sonra “Sana girdim x üniversitesi” yazılı bir başlık :) (Neden x üniversitesi?: Seçtiğim,aha gircem dediğim bir üniversite yok çünkü,takıntılı bir insan değilim :)Başlıklarımızı şimdiden belirlediğimize göre bekleyelim de görelim bakalım kim kime geçirecek :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları