İnanmaya halim kalmadı diye bitti

egh1

-Kulaklarım patlıyor sessizliğinden,yorgunluğundan ölüyorum. Sinekler yapışıyor vücuduma, gitmiyorlar, yayılıyor kanları vurduğumda.Denizi araladım geçtim bir aşktan,attım kum torbalarımı, döktüm yaprakları ama sanki uzandın tenime,hissettim,terim aktı parmak aralarından; bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen. Kanım hızlanıyor bazen damarlarımda,kan çanakları aynada,levham boynumda. Bir yapbozu tamamlarken bakıyorum büyük parçan eksik,kalbin olduğu. Bazen bir vücudu sarıyorum, banıp parmağımı, tadına bakıp, gözümü sevmeye karartıp yapamıyorum; bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen. Acı bir tat kalıyor ağzımda bazen yutup unutup bazen tükürüyorum. Bazen ayılıp,uyanıp bir nefesle adı yok sırtı var bana dönük,bükük. Soğuğa çeviriyorum suyu,ağlıyorum,bakıp içime ayılamayıp,anlayamıyorum;bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen. Derimin altında başarılı ayrılık notları,yazılmış çöpe atılmış intihar mektupları. Vuruyorum sokaklara bedenimi hayallere,hayatımı yine omuzlarıma. Acımı alsınlar diye sığınıp kurtaracak kadınlara 15 dakikamı; bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen…

-Bitti,zor oldu ama bitti. Yapamadım benim,başka bir kalbi. Bedenin zayıftı,kalbin güçlüydü belki haritası ama çok silikti. Sert birşeydi iliklerimde aşk,dayandım,ittim,sığmadı,kanırmadı,girmedi ama sıktım,pis kanı akıttım yaramdan,iyileştirmeye yaladım,geçmişti sanki. Soktum neşteri göğsüme,inanmaya halim kalmadı diye bitti. Bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen….

-Korkma bilirim acıyı,tedaviyi,imkansızlığın kekremsi tadını. Dün insanlara baktım kendi kirli camımdan, terkedilmişler çoktan yaradan tarafından.

-Ben kesilene kadar yüzdüm ama görünmeyince karan bıraktım kendimi,battım bir taş gibi. Yanmıştı,çizilmişti ama seyrettim ağlayarak sabredip çok sevdiğim bir filmi. Artık yalnız senin için üzülüyorum. Bitti,bitti zor oldu ama bitti.

-Benim de zaten hiç gücüm yok,yüzüm yok,hiç umudum yok ama bil ki farklı bir hayaldi,işkenceydi bazen,bazen çok güzeldi ama anlıyorum sesinden kurtulmuşsun sen,nokta konmuş,bitmiş en güzel hikayem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları