Ah bu şarkıların gözü kör olsun

Öyle dudak büküp hor gözle bakma,bırak küçük dağlar yerinde dursun
Çoktan unuturdum ben seni çoktan ah bu şarkıların gözü kör olsun
Güzelsen güzelsin yok mu benzerin? Goncadır ilk hali bütün güllerin
Aklımda kalmazdı yüzün,ellerin ah bu şarkıların gözü kör olsun
Sonunda tuz bastım gönül yarama,nice dağlar koydum nice arama
Seni terkedipde gitmek var ama ah bu şarkıların gözü kör olsun

Şarkıyı dinlemek için; Teoman En Güzel Hikayem gibi ancak tehlikeli bir şarkıdır bu çünkü Şebnem Ferah tarafındaysanız etkili olur ama dinlerken Teoman tarafına kayarsanız depresif mod on olur kalırsınız mal gibi (Ben Şebo’dan yanayım :) )

Aşk acısını hafifletmek de ağırlaştırmak da şarkılardan geçiyor inanın bana,ben denedim ordan biliyorum ancak bu sadece şarkı içeriğiyle alakalı olmaya da bilir anılar falan da önemli. Diyelim ki siz unutulası insanla Yasemin Mori konserine gittiniz Arjantin de çalsa,N’olur N’olur N’olur da çalsa (ki en oynak parçalarıdır) dağılırsınız,Mutsuz Punk’a ya da Konuşmak’a girmiyorum bile,siz iflah olmazsınız :)

Eee Kıvıl insanı ötüp duruyorsun da biz ne dinliycez o zaman? diyenler için anı faktörünü egale ederek 10 şarkı sunuyorum;

  1. So What Pink
  2. Sen Mi? Aylin Aslım
  3. Taş Cenk Han Alkaya
  4. Çünkü 110
  5. Sakın Bana Söyleme Manga
  6. Sardı Korkular Ajda Pekkan
  7. Var Mı Ki? Dilemma
  8. Ben 1 Sen 0 Pin-up
  9. Sen ve Ben 6. Cadde
  10. Senle Yarınım Yok Ki Gripin

Uzak durulası şarkıları da listeleyelim bari;

  1. When You’re Gone Avril Lavigne
  2. Özledim Seni 110
  3. Yarım Kalan Şarap Kreş
  4. 4 Gün 4 Gece Aylin Aslım
  5. Dursun Dünya Teoman
  6. Yol Arkadaşım Sezen Aksu
  7. Kar Cenk Han Alkaya
  8. Taking Over Me Evanescence
  9. Kol Düğmeleri Barış Manço
  10. Sustukların Büyür İçinde Gripin

Laflarımı hafife almayınız lütfen, şarkıların insanlar üzerindeki etkileri bariz ortada. En basiti sabah kalktınız diyelim ki neşeniz normal seyrinde ya da biraz üzerinde, dolmuş/minibüs/taksi gibi şöföre bağlı taşıma araçlarında bir arabeks parça çalsın bakalım ne hale geliyorsunuz. Cam kenarındaysanız direk kafayı cama dayayıp acıların çocuğu, afili aşık oluyor musunuz olmuyor musunuz bakalım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları