Adı “Kolpa” kendisi on numara

Gözde’nin doğumgünü vesilesi ile saat 4 gibi gittiğim kasette her zamanki tayfa; Begüm, Can, Ozan, Cem, Gözde, Çağrı, extradan Merve ve arkadaşı Emre, akabinde Miraç,İnanç,Serhat. Benim kadrom budur arkadaş ( Hale’m de olsa fena mı olurdu sanki?)

Akşam 4′de gidip 12-1 gibi çıkmak bizim ve mekan sakinleri için alışıldık bir durum,her zamanki hikaye; muhabbet, alkol, langırt, müzik.. biz eğleniyoruz böyle arkadaş.

Her zamankinden bir fark var o gün; geçen sezondan beri merak ettiğim Woo Hoo! ve Foça Rock Tatili’ne kadar kıl olduğum,orda hastası olduğum Kolpa‘nın günü o gün; Cumartesi.

“Bugün burda Cumartesi,ben senin saçlarını,suçlar bakışlarını,geveze susuşlarını bile özledim” depresyonuna hiç gerek yok,eğleniyoruz şurda değil mi? Begüm’ün 7, Çağrı’nın da bi okadar davetiyesi var,durulmaz,yolculuk JJ Balans. Balans’a en son Aylin Aslım‘ın 22 Nisan’daki albüm tanıtım konserine gitmiştim, ondan önce de acı bir Nev hatıram var,geçelim…

Woo Hoo!‘nun son demleri, üç beş şarkıya yetişebilmişiz. Hatırladığım tek performansları; Nil- Seviyorum Sevmiyorum. Kızlar süper,insanın kanını kaynatıyorlar,duramıyorsun yerinde.

Ama günün esas bombası tabii ki Kolpa. Bunların Adana’dan geldiğine inanamıyor insan. Cover parti olması güzel,arada bildiğin şarkı çıkma olasılığı daha yüksek. Diğer cover gruplarının yaptığı hataya düşüp sadece erkek vokal şarkıları söyleme gibi bir girişimleri yok, Nil de söylüyorlar Ketty Perry de. Ancak artık şu I Kissed A Girl cover’ı yapan erkeklerin sözlere dikkat etmesi taraftarıyım, zor değil yapacakları; boyfriend yerine girlfriend, Us girls yerine you girls diceksiniz bu kadar. Eğlendik mi? Çooook,orası ayrı.

Gelen Kadınım girişinden sonrasını hatırlamıyorum zaten,bu şarkı hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı bence. Sırf onu dinlemek için bile her hafta giderim,harikalar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları