Taksim’de ucuza tıkanma rehberi

Oburuğum,tembelliğim ve Taksim aşkım birleşip üstüne bir de cimriliğim binince haliyle ucuza doymak benim işim Ancak obur olduğum kadar damak tadıma da düşkünümdür. Aranızla “Lan cebimde 10 TL var bunla hem doyup hem nasıl içerim” diyenler varsa diye şey ettireyim dedim. Ama öyle 4-5 bira içecekseniz olmaz bu iş baştan anlaşalım

KRİZE ÇÖZÜM;ANTEP DÜRÜM

Taksim’de Küçükparmak kapı sokak’ta minicik bir dürümcüm var. Demin orda yerken aklıma geldi zaten bu yazı da. Dürüm(Adana/Urfa/Şiş) + Ayran + Çiğ köfte=4 tl ayrıca çalışanları da pek bir şirin,sevimli,güleryüzlü. Çaylar şirketten Çiğ köfteden yana dertliyim ey okur. İstanbul’da adam gibi çiğ köfte yapan yer yok denecek kadar az. Ama dürümü 10 numara,Adana dürüm acı severlere özel tavsiyem.

KAMYONCU(DAMAK TADI)

Anketörlük zamanlarımızda keşfettiğimiz bir yer burası da,adı “Damak Tadı” ama biz Kamyoncu diyoruz Hüseyinağa sokağın sonunda,taksi durağının çaprazında bulunmakta. Esnaf lokantası kıvamında. 3 çeşit yemek size en fazla 5 TL masraf olur. Çorbasıydı,pilavıydı falan güzel bir mekan

BALKANLAR

Burası da Damak Tadı gibi ucuz,lezzetli bir yer. Esnaf lokantası formatında olsa da Damak Tadı’na göre daha derli toplu bir yer. Büyükparmak kapı Sokak’ta.

MÜŞKÜL

Ozan’ın sayesinde keşfettiğimiz bir yer burası da. Mis Sokak’ta,sokağın sonunda bir barın bodrum katında hizmet veriyorlar. İçersi loş falan güzel geliyor bana. Makarnaları şahane. Müşkül Menü adında bir menüleri var; Salata+Makarna(Sosisli/mantarlı)=4 TL ayrıca bir de domates soslu makarnaları var o da 4 TL. “Makarnaya para vermem” derseniz Pizza+Salata=5 TL ayrıca alkol almak isterseniz şarapları çok güzel,birası Efes Şişe Mekanın tek sorunu sipariş süresini uzun tutmaları. Makarnalar sıfırdan yapıldığı için dayanamayacak kadar açsanız gitmeyin muhtemelen aynı şey pizza için de geçerlidir. Olur da giderseniz yemeğinizi yedikten sonra bir kahve söyleyin kendinize. Kahve ile birlikte getirdikleri likörü çok beğeneceksiniz

DÜRÜM EVİ

Damak Tadı ile aynı sokakta,Studio Live Aziza’ya varmadan iki bina önce,iş hanının karşısında bulunan harika dürüm evi. Adını yanlış hatırlıyor olabilirim ama hakkımı yemeyin yol tarifini güzel verdim Her neyse; dürümünüzü,içeceğinizi söylüyorsunuz pilav,ezme ve meze ile birlikte soslu lavaşlarınız geliyor. Dürümleriniz olana kadar onlara dalıyorsunuz,dürümleriniz geliyor onları yiyorsunuz sonra çayınızı içip içinizde “Sağol Kıvıl” diyorsunuz Dürüm 3 TL gelenler fiyata dail değil(Ek bir ücret yok manasında )

Doyduysanız şimdi içme vakti

KASET CAFE&BAR

İmam Adnan sokakta Dorock barın iki-üç yanında bulunan şirin bar. Sigara yasağından sonra dışarda oturacak yer bulmak baya bir zorlaştı. İçeride oturup sigara içmek için çıkarsanız sorun yok. 33′lük bira+patlamış mısır=2.5 TL Biraları Efes Fıçı (Eskiden Tuborg’du iyi ki döndüler) Su falan katmıyorlar içine ben şahidim Her neyse cafenin içinde bir Langırt masası var ki benim en büyük eğlencem keşke bir de beleş olsa 1 TL ile yanılmıyorsam 8 ya da 10 top veriliyor. Biranızı içerken ikili ya da tekli gruplarla eğlencenin dibine vurabilirsiniz,ben oynadım ordan biliyorum. Genelde Türkçe Pop&Rock çalıyorlar aslında tercih sebeplerimden biride bu. DJ’lik işini genelde Tarık adında bir arkadaşımız yapıyor ve eğer aşka gelirse güzel numaralarla şarkıları daha da eğlenceli hala getirebiliyor.

SİNERJİ CAFE&BAR

Küçükparmakkapı Sokak’ta(Mc Donald’dan girin,Cafe Pi/Viva falan geçin onları,tekel bayisinden dönün ahan da karşınızda) 3 katlı,harika bir rock bar. Klasik içkilerin yanı sıra kendi yaptıkları kokteylleri var. Cuma/Cumartesi günleri bu kokteyllerinden iki tanesini indirime sokuyor,denemek için güzel bir fırsat. Ben en çok Superman’i seviyorum. Haftanın her gününde bir kampanyaları oluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları